Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START

[]v[]artec Data ostatniej zmiany: 2010-12-20 12:03:46

Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START

2010-12-19 16:33:40 - []v[]artec

Cześć

Jako, że nie mam ciepłego garażu przepalam co dwa tygodnie swojego
Hornecika. Filmiki z dzisiejszego przepalania :)

www.youtube.com/watch?v=a5i9yVtJVi8
www.youtube.com/watch?v=4Ni1E2Do7Yk

Start przy -2 stopniach. Silnik oszroniony bo w piątek ściągnąłem z
niego pokrowiec :) No i nie zagadał od razu bo to pierwszy start z nowym
filtrem więc pewnie za dużo mu powietrza poleciało, nienauczony jeszcze...

--
Martec - Jelenia Góra
..:: CB 900F Hornet owns the road - it really does !
..:: img440.imageshack.us/img440/9121/kneedown.jpg
..:: img831.imageshack.us/img831/3541/kneedown2.jpg



Re: Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START

2010-12-19 17:51:32 - Johnny

Użytkownik []v[]artec niczym Hermes niesie światu wiadomość:

> Jako, że nie mam ciepłego garażu przepalam co dwa tygodnie swojego
> Hornecika. Filmiki z dzisiejszego przepalania :)


Podejrzewam, że doniosłość owego wydarzenia wyniesie Cię na wyżyny
popularności. Oto proszę Państwa jesteśmy narodzinami nowej gwiazdy youtuba,
nowego Justina Bibera. Szacun!!!

Zdroofka Johnny

P.s. Następne w kolejce: pierdnięcie teściowej, poskrobanie się w zadku
tudzież kąpiel Wacusia...




www.johnny.art.pl kwaśne piwo, kaszana i podejrzanej świeżosci konina




Re: Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START

2010-12-19 18:24:17 - Ivam

Użytkownik Johnny napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:4d0e3815$0$22800$65785112@news.neostrada.pl...
> popularności. Oto proszę Państwa jesteśmy narodzinami nowej gwiazdy
> youtuba, nowego Justina Bibera. Szacun!!!

Cytujac (juz) klasyka: Who the fuck is Justin Bieber?

--
pzdr:
Ivam




Re: Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START

2010-12-19 20:51:14 - []v[]artec

W dniu 2010-12-19 17:51, Johnny pisze:
> Użytkownik []v[]artec niczym Hermes niesie światu wiadomość:
> Podejrzewam, że doniosłość owego wydarzenia wyniesie Cię na wyżyny
> popularności. Oto proszę Państwa jesteśmy narodzinami nowej gwiazdy
> youtuba, nowego Justina Bibera. Szacun!!!

Justina Bibera nie mam zamiaru prześcigać, ale jak pobiję VIFON'a to już
będę z siebie dumny.

--
Martec - Jelenia Góra
..:: CB 900F Hornet owns the road - it really does !
..:: img440.imageshack.us/img440/9121/kneedown.jpg
..:: img831.imageshack.us/img831/3541/kneedown2.jpg



Re: Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START

2010-12-19 21:28:51 - nalesnik

[]v[]artec wrote:
> jak pobiję VIFON'a to już
> będę z siebie dumny.

Masz ambicje, dobrze.
www.youtube.com/watch?v=hGPs1h4V_gk <-- to przebij! ;)

--
pozdr
nalesnik




Re: Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START

2010-12-20 20:21:51 - []v[]artec

W dniu 2010-12-19 21:28, nalesnik pisze:
> []v[]artec wrote:
>> jak pobiję VIFON'a to już będę z siebie dumny.
>
> Masz ambicje, dobrze.
> www.youtube.com/watch?v=hGPs1h4V_gk <-- to przebij! ;)
>

Hehe, dobry jest, cóż za euforia :D

--
Martec - Jelenia Góra
..:: CB 900F Hornet owns the road - it really does !
..:: img440.imageshack.us/img440/9121/kneedown.jpg
..:: img831.imageshack.us/img831/3541/kneedown2.jpg



Re: Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START

2010-12-19 18:25:41 - AZ

On 19 Gru, 16:33, []v[]artec wrote:
>
> Start przy -2 stopniach. Silnik oszroniony bo w piątek ściągnąłem z
> niego pokrowiec :) No i nie zagadał od razu bo to pierwszy start z nowym
> filtrem więc pewnie za dużo mu powietrza poleciało, nienauczony jeszcze...
>
-2 i Honda już ma problemy, gdzie moje KHI przy -20 pali tak jak w
lecie przy +30 :-)

--
Artur
ZZR 1200



Re: Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START

2010-12-19 20:04:57 - R2


AZ wrote -2 i Honda już ma problemy, gdzie
moje KHI przy -20 pali tak jak w
lecie przy +30 :-)

Mój Hornet pali za pierwszym razem przy -40 , ale zrezygnowałem z
przepalanek po tym jak ktoś mi napisał, że to szkodzi...wyciągnąłem aku itd.

Artur
Hornet 600




Re: Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START

2010-12-19 20:50:17 - []v[]artec

W dniu 2010-12-19 20:04, R2 pisze:
>
> AZ wrote -2 i Honda już ma problemy, gdzie
> moje KHI przy -20 pali tak jak w
> lecie przy +30 :-)
>
> Mój Hornet pali za pierwszym razem przy -40 , ale zrezygnowałem z
> przepalanek po tym jak ktoś mi napisał, że to szkodzi...wyciągnąłem aku

No bo to są te stare, nowe szkoły, każdy robi jak uważa - jakbym trzymał
moto w ciepłym to nie ruszałbym całą zimę.

--
Martec - Jelenia Góra
..:: CB 900F Hornet owns the road - it really does !
..:: img440.imageshack.us/img440/9121/kneedown.jpg
..:: img831.imageshack.us/img831/3541/kneedown2.jpg



Re: Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START

2010-12-20 09:04:55 - Piotr Klimek

Dnia (Sun, 19 Dec 2010 20:04:57 +0100) ktos podajacy sie za R2
wyklawiaturowal co nastepuje:

> Mój Hornet pali za pierwszym razem przy -40 , ale zrezygnowałem z

Moje Suzuki pali nawet bez przekrecania kluczyka (wystarczy, ze pomysle o
zaplonie) przy -72.

Kto da wiecej? :)

--
Pozdrawiam
Piotr Klimek
Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
bikepics.com/members/piko/



Re: Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START

2010-12-19 21:27:54 - Marcin N


Użytkownik AZ napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:5e53f5a7-0b44-4d21-b276-fe6c69705687@f8g2000yqd.googlegroups.com...
> On 19 Gru, 16:33, []v[]artec wrote:
>>
>> Start przy -2 stopniach. Silnik oszroniony bo w piątek ściągnąłem z
>> niego pokrowiec :) No i nie zagadał od razu bo to pierwszy start z nowym
>> filtrem więc pewnie za dużo mu powietrza poleciało, nienauczony
>> jeszcze...
>>
> -2 i Honda już ma problemy, gdzie moje KHI przy -20 pali tak jak w
> lecie przy +30 :-)

Zdradź swój sekret. Mój fazer 600 potrafi czasem zaskoczyć dopiero za 2-3
razem nawet latem.





Re: Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START

2010-12-19 21:51:22 - AZ

On 19 Gru, 21:27, Marcin N wrote:
>
> Zdrad sw j sekret. M j fazer 600 potrafi czasem zaskoczy dopiero za 2-3
> razem nawet latem.
>
Sekret tkwi w trzech literkach K, H, I ;-) Dobry aku, czyste
wyregulowane i zsynchronizowane gaźniki, świece irydowe i bangla. Nie
miałem jeszcze nigdy przypadku, że po odpaleniu gasł czy się ksztusił.

--
Artur
ZZR 1200



Re: Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START

2010-12-20 15:19:42 - Tytus z fabryki

Siemka

***AZ
Sekret tkwi w trzech literkach K, H, I ;-) Dobry aku, czyste wyregulowane i
zsynchronizowane gaźniki, świece irydowe i bangla. Nie miałem jeszcze nigdy
przypadku, że po odpaleniu gasł czy się ksztusił.

Tyle preclowej teorii a praktyka jest taka:

Ty masz klucz dyno 100-500 Nm bo musze gazniki poluzowac?
albo
Ty gdzie w niedziele kupie plaskownik bo musze lampy wyregulowac?
albo
o kurna - to na tym walku jest jeszcze pompa oliwy - a ja go nie
przykrecalem bo myslalem ze zbedny jest...

no i ostatnie:

przy opalaniu cos mi pocieklo - to bena do oliwy poleciala...
i 4 litry motula za 200 pln poszlo w kosmos...

ach te KHI - gdyby nie ono musialbym sie przylaczyc do wontka o scigaczu...

--
Pozdrawiam
Tytus z fabryki






Re: Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START

2010-12-20 04:05:05 - Michał V-R

W dniu 2010-12-20 18:49, Tytus z fabryki pisze:

> przy opalaniu cos mi pocieklo - to bena do oliwy poleciala...
> i 4 litry motula za 200 pln poszlo w kosmos...
>

> ach te KHI - gdyby nie ono musialbym sie przylaczyc do wontka o scigaczu...
>
oj sie czepiasz, smiec mu sie dostal pod zaworek iglicowy, przedmuchal i
jest git, ale oleum do wymiany, dobrzerz, ze na rozrzedzonym oleum nie
zatarl panewki :-D
odkreci korek wlewu oleju posuszy ze dwa dni suszarka do wlosow, to
wacha odparuje :-D

--
Pozdrawiam
Michal V-R
gg 9409047
----------------------------------------
żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy
----------------------------------------



Re: Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START

2010-12-21 12:42:58 - Tytus z fabryki

Siemka

***Michał V-R oj sie czepiasz, smiec mu sie dostal pod zaworek iglicowy,

Smiec - czyli nakretka M12???

*** przedmuchal i jest git, ale oleum do wymiany, dobrzerz, ze na
rozrzedzonym oleum nie zatarl panewki

No to sie okaze jak z tymi panewkami jest w maju - na pierwszym Nowodworze
:)

--
Pozdrawiam
Tytus z fabryki






Re: Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START

2010-12-21 12:45:36 - AZ

On 2010-12-21, Tytus z fabryki wrote:
>
> ***Micha? V-R oj sie czepiasz, smiec mu sie dostal pod zaworek iglicowy,
>
> Smiec - czyli nakretka M12???
>
Tak, ta od sprzegla.
>
> No to sie okaze jak z tymi panewkami jest w maju - na pierwszym Nowodworze
>:)
>
Spoko, jeszcze bedziesz mierzyl mi czasy ~2:00 z widowni.

--
Artur
ZZR 1200



Re: Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START

2010-12-22 10:20:48 - Michał V-R

W dniu 2010-12-21 16:12, Tytus z fabryki pisze:

> No to sie okaze jak z tymi panewkami jest w maju - na pierwszym Nowodworze

Lub wczesniej, na odcinkach dojazdowych... do posesji hihihi


--
Pozdrawiam
Michal V-R
gg 9409047
----------------------------------------
żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy
----------------------------------------



Re: Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START

2010-12-20 04:17:45 - Michał V-R

W dniu 2010-12-20 18:49, Tytus z fabryki pisze:

> o kurna - to na tym walku jest jeszcze pompa oliwy - a ja go nie
> przykrecalem bo myslalem ze zbedny jest...

ooo, a tego nie slyszalem

--
Pozdrawiam
Michal V-R
gg 9409047
----------------------------------------
żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy
----------------------------------------



Re: Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START

2010-12-21 12:40:31 - Tytus z fabryki

Siemka

*** Michał V-R
ooo, a tego nie slyszalem

To swiadczy tylko o tym ze jestesmy swiadkami tylko ulamka tego co kolega AZ
nazywa oficjalnie nic nie robieniem przy KHI a poza preclem obsluga
codzienna...
A wiesz jaki klucz on kazal mi z roboty wziac???
Ledwo mnie do dzipa siem zmiescil...

--
Pozdrawiam
Tytus z fabryki






Re: Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START

2010-12-20 14:52:02 - Michał V-R

W dniu 2010-12-21 16:10, Tytus z fabryki pisze:
> Siemka
>
> *** Michał V-R
> ooo, a tego nie slyszalem
>
> To swiadczy tylko o tym ze jestesmy swiadkami tylko ulamka tego co kolega AZ
> nazywa oficjalnie nic nie robieniem przy KHI a poza preclem obsluga
> codzienna...
> A wiesz jaki klucz on kazal mi z roboty wziac???
> Ledwo mnie do dzipa siem zmiescil...
>
jaki? domyslam sie ze dynamo, powyzej 130 niutkow

--
Pozdrawiam
Michal V-R
gg 9409047
----------------------------------------
żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy
----------------------------------------



Re: Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START

2010-12-21 22:29:27 - Tytus

Siemka
Michał V-R
jaki? domyslam sie ze dynamo, powyzej 130 niutkow

100-400 Nm, mowil ze bedzie swiatla regulowal...

--
Tytus
żółta motorynka
i malagutek




Re: Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START

2010-12-22 10:05:59 - Michał V-R

W dniu 2010-12-22 01:59, Tytus pisze:

> 100-400 Nm, mowil ze bedzie swiatla regulowal...

a ja myslalem do swiatel to plaskownik


--
Pozdrawiam
Michal V-R
gg 9409047
----------------------------------------
żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy
----------------------------------------



Re: Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START

2010-12-22 13:39:24 - Tytus z fabryki

Siemka

*** Michał V-R
a ja myslalem do swiatel to plaskownik

ja nie wiem - byc moze plaskownik do przedluzenia metrowego klucza

--
Pozdrawiam
Tytus z fabryki






Re: Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START

2010-12-22 10:25:39 - Michał V-R

W dniu 2010-12-22 17:09, Tytus z fabryki pisze:

> ja nie wiem - byc moze plaskownik do przedluzenia metrowego klucza

Albo bedzie po lampe podkladal, zeby ustawic poziom :-)

--
Pozdrawiam
Michal V-R
gg 9409047
----------------------------------------
żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy
----------------------------------------



Re: Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START

2010-12-22 14:21:03 - Tytus z fabryki

Siemka

*** Michał V-R
Albo bedzie po lampe podkladal, zeby ustawic poziom :-)

No cos Ty...pod lampy to on waserwage podklada...

--
Pozdrawiam
Tytus z fabryki






Re: Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START

2010-12-22 11:50:29 - Michał V-R

W dniu 2010-12-22 17:51, Tytus z fabryki pisze:

> No cos Ty...pod lampy to on waserwage podklada...
>
aaa, racja, to co on moze jeszcze zrobic z tym plaskownikiem?
wiem, uklepie nowa tuleje pod kosz sprzegla

--
Pozdrawiam
Michal V-R
gg 9409047
----------------------------------------
żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy
----------------------------------------



Re: Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START

2010-12-19 21:04:10 - ErgoSum

...jak widac twoja ekscytacja Bialoruska jest na rownie wysokim poziomie
www.youtube.com/user/MartecYo#p/a/u/2/2qTneIwPbJk


Erg



Użytkownik []v[]artec napisał w wiadomości
news:iel8kl$tlf$1@news.dialog.net.pl...
> Cześć
>
> Jako, że nie mam ciepłego garażu przepalam co dwa tygodnie swojego
> Hornecika. Filmiki z dzisiejszego przepalania :)
>
> www.youtube.com/watch?v=a5i9yVtJVi8
> www.youtube.com/watch?v=4Ni1E2Do7Yk
>





Re: Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START

2010-12-19 21:07:49 - []v[]artec

W dniu 2010-12-19 21:04, ErgoSum pisze:
> ..jak widac twoja ekscytacja Bialoruska jest na rownie wysokim poziomie
> www.youtube.com/user/MartecYo#p/a/u/2/2qTneIwPbJk

No raczej - jestem fanem motoryzacji w bardzo szerokim zakresie.

--
Martec - Jelenia Góra
..:: CB 900F Hornet owns the road - it really does !
..:: img440.imageshack.us/img440/9121/kneedown.jpg
..:: img831.imageshack.us/img831/3541/kneedown2.jpg



Re: Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START

2010-12-20 08:21:06 - Kamil Nowak 'Amil'

[]v[]artec napisał(a):
> Start przy -2 stopniach. Silnik oszroniony bo w piątek ściągnąłem z
> niego pokrowiec :) No i nie zagadał od razu bo to pierwszy start z nowym
> filtrem więc pewnie za dużo mu powietrza poleciało, nienauczony jeszcze...

Mala uwaga na przyszlosc: zaraz jak tylko zagada to go pokrec
konkretnie, szybciej sie wtedy zagrzeje.

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead
Krakuf



Re: Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START

2010-12-20 09:15:59 - Marcin N


Użytkownik Kamil Nowak 'Amil' napisał w wiadomości
grup dyskusyjnych:ien0fv$bn$1@mx1.internetia.pl...
> []v[]artec napisał(a):
>> Start przy -2 stopniach. Silnik oszroniony bo w piątek ściągnąłem z niego
>> pokrowiec :) No i nie zagadał od razu bo to pierwszy start z nowym
>> filtrem więc pewnie za dużo mu powietrza poleciało, nienauczony
>> jeszcze...
>
> Mala uwaga na przyszlosc: zaraz jak tylko zagada to go pokrec konkretnie,
> szybciej sie wtedy zagrzeje.

Konkretnie pokręcić zimny silnik z gęstym olejem, który dopiero co został
wybudzony z zimowego snu?
Czy aby na pewno to trafna rada?




Re: Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START

2010-12-20 09:36:19 - Kamil Nowak 'Amil'

Marcin N napisał(a):
> Konkretnie pokręcić zimny silnik z gęstym olejem, który dopiero co
> został wybudzony z zimowego snu?
> Czy aby na pewno to trafna rada?

Tak trafna. Krecisz prawie do odciecia i juz po kilku minutach motocykl
jest cieply i mozna go zgasic. I akumulator sie szybciej laduje. Same
zalety.

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead
Krakuf



Re: Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START

2010-12-23 00:36:34 - marider

W dniu 2010-12-19 16:33, []v[]artec pisze:
> Cześć
>
> Jako, że nie mam ciepłego garażu przepalam co dwa tygodnie swojego
> Hornecika.

Wyjasnij - w jakim celu? Jesli jest prawidlowo przygotowany do zimowania
to po co w ogole go tykac poza wyjeciem aku i przykryciem pokrowcem az
do wiosny czy przetoczeniem raz na jakis czas jesli nie masz
podnosnikow? Serio pytam. I nie mow ze na scigaczu o tym pisali...

Pzdr
PS: te Mivv'y to wylecialyby u mnie z tego Horneta na 1 miejscu ;)))
--
marider
Wsciekla Rn22 + dodatki



Re: Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START

2010-12-29 13:36:48 - []v[]artec

W dniu 2010-12-23 00:36, marider pisze:

> Wyjasnij - w jakim celu? Jesli jest prawidlowo przygotowany do zimowania
> to po co w ogole go tykac poza wyjeciem aku i przykryciem pokrowcem az
> do wiosny czy przetoczeniem raz na jakis czas jesli nie masz
> podnosnikow? Serio pytam. I nie mow ze na scigaczu o tym pisali...
>
> Pzdr
> PS: te Mivv'y to wylecialyby u mnie z tego Horneta na 1 miejscu ;)))

Oleju do cylindrów nie zalewam, robiłem to kiedyś - w zimie potem nic
nie robiłem. Teraz przepalam, jakoś tak wolę, żeby silnik popracował i
przesmarował wszystko w środku sam, pozbył się wilgoci itd. Oczywiście
akumulator wymontowany, przynoszę z ciepłego na czas odpalania, wszystko
z zewnątrz zabezpieczone antykorozyjnie i przykryte pokrowcem. No i
przetaczam przy odpalaniu. Taką szkołę teraz wyznaję.

A co do MIVVów to oczywiście kwestia gustu. Wg mnie to jedyne
akcesoryjne wydechy, które tutaj pasują. Ani owale, ani okrągłe puszki
to nieporozumienie przy takim zadziornym i optycznie lekkim tyłku.
Zgodzę się jeszcze na triovale z Yoshimury. Są ok. Poniżej kilka fotek.

:: Oval REMUS:

img412.imageshack.us/img412/9329/122033606zhonda919rears.jpg

:: MIVVy z db killerami:

img560.imageshack.us/img560/7713/cb919r007lores.jpg

do porównania z LeoVince Oval

img89.imageshack.us/img89/875/p1010106r.jpg

:: Oval LeoVince jeszcze raz:

img340.imageshack.us/img340/8263/1355573271.jpg

:: Trioval Yoshimura:

img339.imageshack.us/img339/7927/dsc01087a.jpg
img51.imageshack.us/img51/6559/dsc01073a.jpg

:: Okrągły:

img808.imageshack.us/img808/1552/919clj8.jpg

:: Wydech poprowadzony dołem z kolektorem od 900RR:

img264.imageshack.us/img264/6012/912af8d.jpg

Fabryczne wydechy są bardzo ładne. Na zmianę wydechów zdecydowałem tylko
ze względu na doznania dźwiękowe. Mogłem je wybebeszyć, ale dźwięk
takowych mnie nie zachwyca. Jeśli ktoś by się pytał o fajne felgi na
niektórych zdjęciach to są to felgi od CBR F3 (przód) i od 900RR (tył).

--
Martec - Jelenia Góra
..:: CB 900F Hornet owns the road - it really does !
..:: img440.imageshack.us/img440/9121/kneedown.jpg
..:: img831.imageshack.us/img831/3541/kneedown2.jpg



Re: Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START

2010-12-20 11:42:20 - zarafiq@poczta.onet.pl

> Tak trafna. Krecisz prawie do odciecia i juz po kilku minutach motocykl
> jest cieply i mozna go zgasic. I akumulator sie szybciej laduje. Same
> zalety.

Bardzo trudno utrzymywać obroty tuż przy granicy odcięcia. Udaje się
to tylko najlepszym wymiataczom. Lepiej niech zrobi to komputer,
kręcisz do odcięcia, a komputer pilnuje żeby obroty oscylowały
w granicach optymalnych.

;)

Pozdrawiam,
zarafiq

--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: niusy.onet.pl



Re: Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START

2010-12-20 12:01:22 - Kamil Nowak 'Amil'

zarafiq@poczta.onet.pl napisał(a):
> Bardzo trudno utrzymywać obroty tuż przy granicy odcięcia. Udaje się
> to tylko najlepszym wymiataczom. Lepiej niech zrobi to komputer,
> kręcisz do odcięcia, a komputer pilnuje żeby obroty oscylowały
> w granicach optymalnych.

No masz racje, patrzylem na to ze swojej perspektywy, a ja to wymiatacz
jestem. Tak wiec maneta do spodu i tak potrzymac przez minute/dwie. A
jak na centralce jest, to w trakcie przejechac pare razy po wszystkich
biegach, zeby olej w skrzyni tez sie nagrzal i lancuch poruszal i
sprzeglo sie porozklejalo. Dobrze jest tez pare razy klaksonem zatrabic,
zeby blaszki rozruszac.

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead
Krakuf



Re: Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START

2010-12-20 12:06:46 - AZ

On 2010-12-20, Kamil Nowak 'Amil' wrote:
>
> No masz racje, patrzylem na to ze swojej perspektywy, a ja to wymiatacz
> jestem. Tak wiec maneta do spodu i tak potrzymac przez minute/dwie. A
> jak na centralce jest, to w trakcie przejechac pare razy po wszystkich
> biegach, zeby olej w skrzyni tez sie nagrzal i lancuch poruszal i
> sprzeglo sie porozklejalo. Dobrze jest tez pare razy klaksonem zatrabic,
> zeby blaszki rozruszac.
>
A ja sie pytam co z zawieszeniem i lozyskiem glowki ramy?

--
Artur
ZZR 1200



Re: Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START

2010-12-20 12:26:38 - KJ Siła Słów

W dniu 2010-12-20 12:06, AZ pisze:

> A ja sie pytam co z zawieszeniem i lozyskiem glowki ramy?

Konserwujesz borsuczym sadlem, w FAQ se doczytaj.

Ja tylko chcialem przypomniec ze jak sie rozgrzewa moto to warto tez
rozgrzac zarowki wszystkich swiatel, kontrolki oleju tez.

KJ



Re: Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START

2010-12-20 12:55:51 - donia

W dniu 2010-12-20 12:26, KJ Siła Słów pisze:
> W dniu 2010-12-20 12:06, AZ pisze:
>
>> A ja sie pytam co z zawieszeniem i lozyskiem glowki ramy?
>
> Konserwujesz borsuczym sadlem, w FAQ se doczytaj.
>
> Ja tylko chcialem przypomniec ze jak sie rozgrzewa moto to warto tez
> rozgrzac zarowki wszystkich swiatel, kontrolki oleju tez.

umarłem :D,

polecam też lekko przewietrzyć ciepłym pierdem zmarzniętą kanapę


--
pzdrv
donia i F800GS lodówka
=Wrocław=



Re: Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START

2010-12-20 14:45:23 - Marcin N


Użytkownik KJ Siła Słów napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:ienehg$7po$1@inews.gazeta.pl...
> W dniu 2010-12-20 12:06, AZ pisze:
>
>> A ja sie pytam co z zawieszeniem i lozyskiem glowki ramy?
>
> Konserwujesz borsuczym sadlem, w FAQ se doczytaj.
>
> Ja tylko chcialem przypomniec ze jak sie rozgrzewa moto to warto tez
> rozgrzac zarowki wszystkich swiatel, kontrolki oleju tez.

Cholerka, coś jest nie tak. Dziś poleciałem do garażu zastosować sie do
wszach porad i gdy rozgrzewałem kontrolkę ciśnienia oleju, to silnik zaczął
dziwnie charczeć i już nie chciał utrzymać optymalnych obrotów. Może
zrobiłem coś w złej kolejności?




Re: Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START

2010-12-20 14:48:43 - KJ Siła Słów

W dniu 2010-12-20 14:45, Marcin N pisze:
> Dziś poleciałem do garażu zastosować sie do
> wszach porad i gdy rozgrzewałem kontrolkę ciśnienia oleju, to silnik
> zaczął dziwnie charczeć i już nie chciał utrzymać optymalnych obrotów.
> Może zrobiłem coś w złej kolejności?

Do rozgrzania kontrolek nalezy uzywac wylacznie pradu ze nowych,
wczesniej nieuzywanych elektronow.

KJ





Re: Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START

2010-12-20 15:02:41 - masti

Dnia pięknego Mon, 20 Dec 2010 14:45:23 +0100 osobnik zwany Marcin N
wystukał:

> Użytkownik KJ Siła Słów napisał w wiadomości grup
> dyskusyjnych:ienehg$7po$1@inews.gazeta.pl...
>> W dniu 2010-12-20 12:06, AZ pisze:
>>
>>> A ja sie pytam co z zawieszeniem i lozyskiem glowki ramy?
>>
>> Konserwujesz borsuczym sadlem, w FAQ se doczytaj.
>>
>> Ja tylko chcialem przypomniec ze jak sie rozgrzewa moto to warto tez
>> rozgrzac zarowki wszystkich swiatel, kontrolki oleju tez.
>
> Cholerka, coś jest nie tak. Dziś poleciałem do garażu zastosować sie do
> wszach porad i gdy rozgrzewałem kontrolkę ciśnienia oleju, to silnik
> zaczął dziwnie charczeć i już nie chciał utrzymać optymalnych obrotów.
> Może zrobiłem coś w złej kolejności?

pewnie podgrzewałeś na starym oleju i do tego mineralnym. Trzeba było
zalać nufkie full syntetic toby było git.



--
mst gazeta <.> pl
-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
-Wiem co mówię, to grunt zabija! T.Pratchett




Re: Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START

2010-12-20 15:35:26 - donia

W dniu 2010-12-20 15:02, masti pisze:
>
> pewnie podgrzewałeś na starym oleju i do tego mineralnym. Trzeba było
> zalać nufkie full syntetic toby było git.


ale przed zimą, czy po?

--
pzdrv
donia i F800GS lodówka
=Wrocław=



Re: Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START

2010-12-20 15:38:41 - Marcin N


Użytkownik donia napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:ienpjd$voo$1@news.onet.pl...
> W dniu 2010-12-20 15:02, masti pisze:
>>
>> pewnie podgrzewałeś na starym oleju i do tego mineralnym. Trzeba było
>> zalać nufkie full syntetic toby było git.
>
>
> ale przed zimą, czy po?

Nie wywołuj wilka z lasu, bo chłopakom ich nocne koszmary powyłażą z
kill-file'ów.




Re: Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START

2010-12-20 15:40:50 - masti

Dnia pięknego Mon, 20 Dec 2010 15:35:26 +0100 osobnik zwany donia
wystukał:

> W dniu 2010-12-20 15:02, masti pisze:
>>
>> pewnie podgrzewałeś na starym oleju i do tego mineralnym. Trzeba było
>> zalać nufkie full syntetic toby było git.
>
>
> ale przed zimą, czy po?

przed każdym paleniem :)



--
mst gazeta <.> pl
-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
-Wiem co mówię, to grunt zabija! T.Pratchett




Re: Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START

2010-12-20 18:07:19 - Roman Niewiarowski

W dniu 2010-12-20 15:02, masti pisze:
> Trzeba było zalać nufkie full syntetic toby było git.

Tylko pod warunkiem ze motocykl ma przebieg nie wiekszy niz 5 tys km i
jest u nas od nowosci! W przeciwnym wypadku syntetyk moze wyplukac syf,
silnik sie rozszczelni i korba wyjdzie przez karter!

pozdr
newrom sikacz user nr 54323
--
Estrella - do sprzedania
DRZ 400S - kupie -------- Cos Jesus he knows me
RD07 - dożywocie. -------- And he knows I'm right



Re: Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START

2010-12-20 04:11:07 - Michał V-R

W dniu 2010-12-20 21:37, Roman Niewiarowski pisze:

> Tylko pod warunkiem ze motocykl ma przebieg nie wiekszy niz 5 tys km i
> jest u nas od nowosci! W przeciwnym wypadku syntetyk moze wyplukac syf,
> silnik sie rozszczelni i korba wyjdzie przez karter!

no i o to chodzi, bo sobie korby wymieni na nowe bez robierania silnika,
a wiesz jak moto bangla z nowymi korbami

--
Pozdrawiam
Michal V-R
gg 9409047
----------------------------------------
żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy
----------------------------------------



Re: Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START

2010-12-20 19:12:53 - Piotr Kompa

Kamil Nowak 'Amil' wrote:
> zarafiq@poczta.onet.pl napisał(a):
>> Bardzo trudno utrzymywać obroty tuż przy granicy odcięcia. Udaje się
>> to tylko najlepszym wymiataczom. Lepiej niech zrobi to komputer,
>> kręcisz do odcięcia, a komputer pilnuje żeby obroty oscylowały
>> w granicach optymalnych.
>
> No masz racje, patrzylem na to ze swojej perspektywy, a ja to wymiatacz
> jestem. Tak wiec maneta do spodu i tak potrzymac przez minute/dwie. A

Aaa. Ja się zastanawiałem do czego jest czerwone pole na obrotomierzu, a
teraz już wiem - do rozgrzewania silnika zaraz po odpaleniu ;)

--
Pozdrawiam,
Kompan.

-Hi! - lied the politician.



Re: Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START

2010-12-21 08:43:17 - NESSO NIESPAMUJ@NIE SPAMUJ .PL

>> Bardzo trudno utrzymywać obroty tuż przy granicy odcięcia. Udaje się
>> to tylko najlepszym wymiataczom. Lepiej niech zrobi to komputer,
>> kręcisz do odcięcia, a komputer pilnuje żeby obroty oscylowały
>> w granicach optymalnych.
>
> No masz racje, patrzylem na to ze swojej perspektywy, a ja to wymiatacz
> jestem. Tak wiec maneta do spodu i tak potrzymac przez minute/dwie. A

Aaa. Ja się zastanawiałem do czego jest czerwone pole na obrotomierzu, a
teraz już wiem - do rozgrzewania silnika zaraz po odpaleniu ;)



Odpowiadam :
Czerwone pole tak - tak to wskaznik rozgrzewania , ale tylko w zimie
i przy temp. > -5oC,
latem pole na prawym skraju pełni funkcje wyłacznika zapłonu

( swoja drogą pytanie na serio czy mozna w ten sposob zgasic motor ?
czyli matetka na full i doprowadzajac do odciecia zapłnu poczekać aż zgasnie
nie odpuszczajac ?
chyba nie bo bedzie sie zmniejszala po odcieciu prędkosc obrotowa i odciecie
bedzie przestawało
działac więc silnik znowy sie wkręci do poziomu odciecia i tak cyklicznie
ale pewnosci nie mam ? )






Re: Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START

2010-12-20 12:03:46 - zarafiq@poczta.onet.pl


> No masz racje, patrzylem na to ze swojej perspektywy, a ja to wymiatacz
> jestem.
[...]

To widać, o blaszkach w klaksonie mało kto pamięta, a potem
w sytuacji podbramkowej zdziwienie.

Pozdrawiam,
zarafiq

--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: niusy.onet.pl



Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS