SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Debata "Produkt - fundament reputacji marki i lojalności klientów"

Gośćmi Justyny Dąbrowskiej-Cydzik, redaktor prowadzącej Wirtualnemedia.pl, na debacie organizowanej w ramach "Wpływowi 2024" byli: Agnieszka Gajzler, Managing Director TV & Digital Content Growth, Wirtualna Polska; Magda Ewa Kołodziejczyk, kierownik działu R&D - badań i rozwoju, E.Wedel; Martyna Kurkowska, rzeczniczka prasowa i PR Manager w Bolt; Grzegorz Januszewski, szef sprzedaży krajowej HoReCa, Fanex. Katarzyna Woźnica-Borkowska, kierownik Zespołu Loterii Pieniężnych, Totalizator Sportowy. Partnerem debaty był Totalizator Sportowy. Zobacz debatę. 

Dołącz do dyskusji: Debata "Produkt - fundament reputacji marki i lojalności klientów"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl