suzuki gs500

elis29 Data ostatniej zmiany: 2011-03-19 13:09:56

suzuki gs500

2011-03-18 19:26:32 - elis29

witam mam jeszcze pytanie jaki olej mam wlac w lagi motoru suzuki gs500
ijak mam wymienic uszczelniacze w nich i czy jest to trudne do wykonania
pozdrawiam

--
Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> grupy.scigacz.pl/




Re: suzuki gs500

2011-03-19 11:23:36 - PawelK vel Pablo

Dnia 077 roku bieżącego, elis29 zeznał(a) jak następuje:

> witam mam jeszcze pytanie jaki olej mam wlac w lagi motoru suzuki
> gs500 ijak mam wymienic uszczelniacze w nich i czy jest to trudne do
> wykonania pozdrawiam

To zależy. W FZS600 czyszczenie lag, wymiana uszczelniaczy i oleju
zajęło mi cały dzień. Wczoraj skończyliśmy z kumplem ZX6R zeszło się
dwa dni, i dodatkowo wizyta w zaprzyjaźnionym warsztacie bo bez
pneumata się nie dało skręcić tego dziadostwa.

Zakładam oczywiście, że jesteś techniczny

Co do oleju zalej 10W i bedzie Pan zadooolonoony.


--
PawelK vel Pablo
e-mail: pablo i klubvolvo org pl
V850 T5 2,3 20V '96r; B5234FT Motronic 4.3; AW 50-42 Poskramiacz
FZS600 Fazer '01 52kkm
Warszawa Gocław




Re: suzuki gs500

2011-03-19 13:09:56 - Ryback

On 18 Mar, 19:26, elis29 wrote:
> witam mam jeszcze pytanie jaki olej mam wlac w lagi motoru suzuki gs500
> ijak mam wymienic uszczelniacze w nich i czy jest to trudne do wykonania
> pozdrawiam
>
> --
> Wysłano z czytnika Ścigacz.pl ->grupy.scigacz.pl/

Nie chcem spamować, ale wlałem 2 miesiace temu Motul 10W i jestem very
very happy. Moto to Bandit 1200 ale procedura będzie podobna. Rzecz z
pozoru łatwa, Odkręcasz od dołu śrubę spustową i wjmujesz tłok, dalej
wybijanie uszczelniaczy nie należy do najprostszych, musisz pare razy
bardzo mocno pociagnąć rurę trzymając goleń nogami. U mnie po
szarpnięciach pokazały sie otworki do przelewu ojeju i za ich pomoca
pomogłem sobie śrubokrętem (metodą dźwigni podwazyłem o górną część
goleni) i wyszło. Wymyj wszystko benzyną ekstrakcyjną i złóż ponownie,
zalej świeżym olejem... i tu kolejny problem uszczelniacze musisz
włożyć równo i za pomocą albo specjalnej długiej rurki albo jakiegoś
narzędzia. Ja osobiście nie wymieniałem uszczelniaczy i nie udało mi
się też do końca wepchąć ich równo :) i choć straszono mnie że będa
cieknąć to narazie jest sucho i jedzie prosto. Reszta jest łatwa:
kluczem skręcasz od góry korek z uszczelką. Pamiętaj żeby sprężyne
założyć gęstszymi zwojami do góry. Najlepiej zrób sobie zdjęcia
jeszcze przed demontażem, alebo skorzystaj z czytelnej serwisówki.

PS. Ja malowałem na nowo golenie dlatego je rozbierałem, ale jeśli nie
masz takiego zamiaru to po prostu odkręć górny korek, wylej dokładnie
olej z lagów i wlej świeży, sprawdź tylko stan uszczelniaczy jeśli nic
nie cieknie to je zostaw tak bedzie najlepiej. Zakręć, załóż, JEDŹ!

pozdro



Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS