Transalp i awaryjność

zwyszomi Data ostatniej zmiany: 2011-05-19 15:09:38

Transalp i awaryjność

2011-05-13 21:39:39 - zwyszomi

Witam
Prośbo o info od doświadczonych użytkowników. Najczęstsze awarie po
przejechaniu ~15 tys po trasach mieszanych asfalt-droga
szutrowa-wyschnięta glina. Wubieram się do Afryki i próbóję wymyśleć co
się może popsuć.
Moto bedzie dość nowe, nie więcej niż 1-2 tys. przebiegu

--
Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> grupy.scigacz.pl/




Re: Transalp i awaryjność

2011-05-13 21:44:46 - Grzybol

Użytkownik zwyszomi napisał w wiadomości
news:f1ec96acbe725fbce248c4cbc3d4728b$1@grupy.scigacz.pl...
> Witam
> Prośbo o info od doświadczonych użytkowników. Najczęstsze awarie po
> przejechaniu ~15 tys po trasach mieszanych asfalt-droga
> szutrowa-wyschnięta glina. Wubieram się do Afryki i próbóję wymyśleć co
> się może popsuć.
> Moto bedzie dość nowe, nie więcej niż 1-2 tys. przebiegu

W Afryce to najszybciej psuje się kierownik. Przeważnie po serii z AK47.

--
Grzybol




Re: Transalp i awaryjność

2011-05-13 22:49:15 - zwyszomi

Kilka lat temu byłem w Jemenie, tam przy wjazdach do więszych miast stoją
znaki drogowe: zakaz noszenia karabinów. Taka świecka tradycja


--
Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> grupy.scigacz.pl/




Re: Transalp i awaryjność

2011-05-14 00:05:45 - Grzybol

Użytkownik zwyszomi napisał w wiadomości
news:3e6279740ebb833fcf151969b38abc23$1@grupy.scigacz.pl...
> Kilka lat temu byłem w Jemenie, tam przy wjazdach do więszych miast stoją
> znaki drogowe: zakaz noszenia karabinów. Taka świecka tradycja

Odważny jesteś.

--
Grzybol




Re: Transalp i awaryjność

2011-05-13 21:46:58 - falco

W dniu 2011-05-13 21:39, zwyszomi pisze:

> Prośbo o info od doświadczonych użytkowników. Najczęstsze awarie po
> przejechaniu ~15 tys po trasach mieszanych asfalt-droga
> szutrowa-wyschnięta glina. Wubieram się do Afryki i próbóję wymyśleć co
> się może popsuć.
> Moto bedzie dość nowe, nie więcej niż 1-2 tys. przebiegu

Siema,

co prawda sam wciąż uważam się za początkującego, bo pyrkam na Trampku
dopiero 2 sezon, ale w ciemno polecam Ci forum TA lub AT gdzie jest
baaardzo dużo wyjadaczy, którzy przelatali na Trampkach czy Afrykach
dziesiątki tys. km po bezdrożach Europy czy Azji i z pewnością Ci coś
doradzą.

Domyślam się, że chcesz kupić 700, która mi również bardzo się podoba,
ale musisz wziąć pod uwagę, że w stosunku do 650 czy 600, którą sam
ujeżdżam została z pewnością poprawiona do typowego podróżowania po
czarnym kosztem wjazdu w teren...


--
Pozdr! falco

SenNa... 356 '58 175
T.Apacz 0.6 '97



Re: Transalp i awaryjność

2011-05-13 21:52:41 - Hinek


Użytkownik zwyszomi napisał
>
> Prośbo o info od doświadczonych użytkowników. Najczęstsze awarie po
> przejechaniu ~15 tys po trasach mieszanych asfalt-droga szutrowa-wyschnięta
> glina.
>
>
forum.transalpclub.pl/
Najlepiej tam popytaj.
Pozdr

--
Hinek




Re: Transalp i awaryjność

2011-05-13 22:50:16 - zwyszomi

Dzięki


--
Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> grupy.scigacz.pl/




Re: Transalp i awaryjność

2011-05-16 23:16:45 - The_EaGle

W dniu 2011-05-13 21:39, zwyszomi pisze:

> Prośbo o info od doświadczonych użytkowników. Najczęstsze awarie po
> przejechaniu ~15 tys po trasach mieszanych asfalt-droga

Najczęstsza awaria na asflacie to szlifowanie boku.

> szutrowa-wyschnięta glina.

Natomiast na glinie szczególnie wyschniętej to bardzo często przydarza
się uślizg przedniego koła.


> Wubieram się do Afryki i próbóję wymyśleć co
> się może popsuć.

A może lepiej zastanowić się co ty możesz trampkowi zrobić a nie co
trampek tobie...

> Moto bedzie dość nowe, nie więcej niż 1-2 tys. przebiegu

To go jeszcze nie masz? :) A już chcesz przewidzieć co się popsuje? :>

Pozdrawiam
Rafał



Re: Transalp i awaryjność

2011-05-19 15:09:38 - Gawron

On 13 Maj, 21:39, zwyszomi wrote:
> Witam
> Prośbo o info od doświadczonych użytkowników. Najczęstsze awarie po
> przejechaniu ~15 tys po trasach mieszanych asfalt-droga
> szutrowa-wyschnięta glina. Wubieram się do Afryki i próbóję wymyśleć co
> się może popsuć.
> Moto bedzie dość nowe, nie więcej niż 1-2 tys. przebiegu

Nic.
Chyba, ze polamiesz klamke. Bedzie potrzebna klamka. Zlapiesz gume.
Bedzie potrzebna latka+klej+lyzki lub ew detka. Zuzyjesz lub rozwalisz
opone. Bedzie potrzebna opona. itd itp.

Pozdr
Gawron
AT



Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS