No to pójdźmy w stronę nowego....
2016-09-15 00:59:53 - Scobowski
120-140 kzł .
- silnik benzynowy
- dsg /dct albo klasyczny automat
- <8s do setki
- 4x4 (jestem ubogi, może byc na otwartej róznicówce, wiskozie, sprz.
wielopłytkowym ... jakkolwiek)
- szyberdach .
Widze biedne/promocyjne wersje golfa, leona, octavii, tucsona (nie
spełnia kryterium przyspieszenia).
Na coś jeszcze warto patrzeć?
Re: No to pójdźmy w stronę nowego....
2016-09-15 07:38:02 - Mirek Ptak
> Jak nie uzywany superb, to spójrzmy w stronę nowego.
> 120-140 kzł .
>
> - silnik benzynowy
> - dsg /dct albo klasyczny automat
> - <8s do setki
> - 4x4 (jestem ubogi, może byc na otwartej róznicówce, wiskozie, sprz.
> wielopłytkowym ... jakkolwiek)
> - szyberdach .
>
> Widze biedne/promocyjne wersje golfa, leona, octavii, tucsona (nie
> spełnia kryterium przyspieszenia).
> Na coś jeszcze warto patrzeć?
Nowa Insignia za 3-4 miesiące :)
Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )outlook(kropek) c om
PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++
Re: No to pójdźmy w stronę nowego....
2016-09-15 09:14:25 - "r...@k...pl"
Mirek Ptak <n...@n...pl> napisał(-a):
> W dniu 2016-09-15 o 00:59, Scobowski pisze:
> > Jak nie uzywany superb, to spójrzmy w stronę nowego.
> > 120-140 kzł .
> >
> > - silnik benzynowy
> > - dsg /dct albo klasyczny automat
> > - <8s do setki
> > - 4x4 (jestem ubogi, może byc na otwartej róznicówce, wiskozie, sprz.
> > wielopłytkowym ... jakkolwiek)
> > - szyberdach .
> >
> > Widze biedne/promocyjne wersje golfa, leona, octavii, tucsona (nie
> > spełnia kryterium przyspieszenia).
> > Na coś jeszcze warto patrzeć?
>
> Nowa Insignia za 3-4 miesiące :)
Przy takim budżecie można kupić coś lepszego niż Insignia, o Superbie nawet nie
wspominając. W sumie chyba cokolwiek :)
Re: No to pójdźmy w stronę nowego....
2016-09-16 16:55:18 - Scobowski
> Nowa Insignia za 3-4 miesiące :)
>
Ale o dotychczasowej Insigni gadają w internetach, że nawet ta turbo -
jest mułowata. Sam nie znam nikogo, kto ma, żeby zweryfikować.
Choć fakt, nie pomyślałem o tym samochodzie wcale.
Re: No to pójdźmy w stronę nowego....
2016-09-18 20:49:32 - Scobowski
> Przy takim budżecie można kupić coś lepszego niż Insignia, o Superbie nawet nie
> wspominając. W sumie chyba cokolwiek :)
>
No własnie niebardzo cokolwiek, dlatego pytam o podpowiedzi.
Jak włożysz automat, szyberdach i silnik lepszy, niż 1.0 twinair :D - to
niewiele zostaje chyba do wyboru.
Re: No to pójdźmy w stronę nowego....
2016-09-18 21:36:28 - Tomasz Pyra
> Jak nie uzywany superb, to spójrzmy w stronę nowego.
> 120-140 kzł .
>
> - silnik benzynowy
> - dsg /dct albo klasyczny automat
> - <8s do setki
> - 4x4 (jestem ubogi, może byc na otwartej róznicówce, wiskozie, sprz.
> wielopłytkowym ... jakkolwiek)
> - szyberdach .
Jak odpuścisz 4x4, to Mazda 6 się chyba łapie.
Do tego będziesz miał chyba ostatni w historii motoryzacji silnik
wolnossący (pomijając jakieś maleństwa po kilkadziesiąt KM).
Re: No to pójdźmy w stronę nowego....
2016-09-18 23:45:11 - Przyjazny
> Do tego będziesz miał chyba ostatni w historii motoryzacji silnik
> wolnossący (pomijając jakieś maleństwa po kilkadziesiąt KM).
Trochę przesadziłeś.
W Toyo np. masz do wyboru 1.3 99 KM, 1.6 132 KM, 1.8 147 KM, 2.0 253 KM,
2.0 200 KM, 4.6 318 KM i one wszystkie są wolnossące.
Re: No to pójdźmy w stronę nowego....
2016-09-18 23:53:39 - Tomasz Pyra
> On 2016-09-18 19:36, Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> wrote:
>> Do tego będziesz miał chyba ostatni w historii motoryzacji silnik
>> wolnossący (pomijając jakieś maleństwa po kilkadziesiąt KM).
>
> Trochę przesadziłeś.
> W Toyo np. masz do wyboru 1.3 99 KM, 1.6 132 KM, 1.8 147 KM, 2.0 253 KM,
> 2.0 200 KM, 4.6 318 KM i one wszystkie są wolnossące.
No tak, zapomniałem o gt86 i LC.
A ten 2.0 253KM to gdzie to takie coś?
Re: No to pójdźmy w stronę nowego....
2016-09-19 12:08:41 - Mirek Ptak
> W dniu 15.09.2016 o 07:38, Mirek Ptak pisze:
>
>> Nowa Insignia za 3-4 miesiące :)
>>
>
> Ale o dotychczasowej Insigni gadają w internetach, że nawet ta turbo -
> jest mułowata. Sam nie znam nikogo, kto ma, żeby zweryfikować.
Miałem do niedawna HB 2.0 CDTI 160 KM - Jeździła bardzo fajnie, ale to
prawda, że ten model cierpi na nadwagę :)
Nowy (podobnie jak Astra K) jest sporo odchudzony i będzie miał sporo
więcej wigoru :)
>
> Choć fakt, nie pomyślałem o tym samochodzie wcale.
>
Pomyśl :)
Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )outlook(kropek) c om
PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++
Re: No to pójdźmy w stronę nowego....
2016-09-19 17:05:23 - Przyjazny
> Dnia Sun, 18 Sep 2016 21:45:11 +0000 (UTC), Przyjazny napisał(a):
>
>> On 2016-09-18 19:36, Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> wrote:
>>> Do tego będziesz miał chyba ostatni w historii motoryzacji silnik
>>> wolnossący (pomijając jakieś maleństwa po kilkadziesiąt KM).
>>
>> Trochę przesadziłeś.
>> W Toyo np. masz do wyboru 1.3 99 KM, 1.6 132 KM, 1.8 147 KM, 2.0 253 KM,
>> 2.0 200 KM, 4.6 318 KM i one wszystkie są wolnossące.
>
> No tak, zapomniałem o gt86 i LC.
> A ten 2.0 253KM to gdzie to takie coś?
Nie wiem, jakoś nie mogę teraz znaleźć :-(. Od ich strony mózg mi
wyszedł na drugą stronę...
Może zrobię listę, to potem będzie dla archeologów ;-)
1.3 99 KM Yaris
1.6 132 KM Auris
1.8 147 KM Avensis
2.0 252 KM Avensis
2.0 200 KM GT 86
4.0 280 KN LC
4.6 318 KM LC