No to pójdźmy w stronę nowego....

Scobowski Data ostatniej zmiany: 2016-09-19 17:05:23

No to pójdźmy w stronę nowego....

2016-09-15 00:59:53 - Scobowski

Jak nie uzywany superb, to spójrzmy w stronę nowego.
120-140 kzł .

- silnik benzynowy
- dsg /dct albo klasyczny automat
- <8s do setki
- 4x4 (jestem ubogi, może byc na otwartej róznicówce, wiskozie, sprz.
wielopłytkowym ... jakkolwiek)
- szyberdach .

Widze biedne/promocyjne wersje golfa, leona, octavii, tucsona (nie
spełnia kryterium przyspieszenia).
Na coś jeszcze warto patrzeć?


Re: No to pójdźmy w stronę nowego....

2016-09-15 07:38:02 - Mirek Ptak

W dniu 2016-09-15 o 00:59, Scobowski pisze:
> Jak nie uzywany superb, to spójrzmy w stronę nowego.
> 120-140 kzł .
>
> - silnik benzynowy
> - dsg /dct albo klasyczny automat
> - <8s do setki
> - 4x4 (jestem ubogi, może byc na otwartej róznicówce, wiskozie, sprz.
> wielopłytkowym ... jakkolwiek)
> - szyberdach .
>
> Widze biedne/promocyjne wersje golfa, leona, octavii, tucsona (nie
> spełnia kryterium przyspieszenia).
> Na coś jeszcze warto patrzeć?

Nowa Insignia za 3-4 miesiące :)

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )outlook(kropek) c om
PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++


Re: No to pójdźmy w stronę nowego....

2016-09-15 09:14:25 - "r...@k...pl"

Thu, 15 Sep 2016 07:38:02 +0200, w <57da33ba$0$641$65785112@news.neostrada.pl>,
Mirek Ptak <n...@n...pl> napisał(-a):

> W dniu 2016-09-15 o 00:59, Scobowski pisze:
> > Jak nie uzywany superb, to spójrzmy w stronę nowego.
> > 120-140 kzł .
> >
> > - silnik benzynowy
> > - dsg /dct albo klasyczny automat
> > - <8s do setki
> > - 4x4 (jestem ubogi, może byc na otwartej róznicówce, wiskozie, sprz.
> > wielopłytkowym ... jakkolwiek)
> > - szyberdach .
> >
> > Widze biedne/promocyjne wersje golfa, leona, octavii, tucsona (nie
> > spełnia kryterium przyspieszenia).
> > Na coś jeszcze warto patrzeć?
>
> Nowa Insignia za 3-4 miesiące :)

Przy takim budżecie można kupić coś lepszego niż Insignia, o Superbie nawet nie
wspominając. W sumie chyba cokolwiek :)



Re: No to pójdźmy w stronę nowego....

2016-09-16 16:55:18 - Scobowski

W dniu 15.09.2016 o 07:38, Mirek Ptak pisze:

> Nowa Insignia za 3-4 miesiące :)
>

Ale o dotychczasowej Insigni gadają w internetach, że nawet ta turbo -
jest mułowata. Sam nie znam nikogo, kto ma, żeby zweryfikować.

Choć fakt, nie pomyślałem o tym samochodzie wcale.



Re: No to pójdźmy w stronę nowego....

2016-09-18 20:49:32 - Scobowski

W dniu 15.09.2016 o 09:14, r...@k...pl pisze:

> Przy takim budżecie można kupić coś lepszego niż Insignia, o Superbie nawet nie
> wspominając. W sumie chyba cokolwiek :)
>
No własnie niebardzo cokolwiek, dlatego pytam o podpowiedzi.
Jak włożysz automat, szyberdach i silnik lepszy, niż 1.0 twinair :D - to
niewiele zostaje chyba do wyboru.


Re: No to pójdźmy w stronę nowego....

2016-09-18 21:36:28 - Tomasz Pyra

Dnia Thu, 15 Sep 2016 00:59:53 +0200, Scobowski napisał(a):

> Jak nie uzywany superb, to spójrzmy w stronę nowego.
> 120-140 kzł .
>
> - silnik benzynowy
> - dsg /dct albo klasyczny automat
> - <8s do setki
> - 4x4 (jestem ubogi, może byc na otwartej róznicówce, wiskozie, sprz.
> wielopłytkowym ... jakkolwiek)
> - szyberdach .

Jak odpuścisz 4x4, to Mazda 6 się chyba łapie.
Do tego będziesz miał chyba ostatni w historii motoryzacji silnik
wolnossący (pomijając jakieś maleństwa po kilkadziesiąt KM).


Re: No to pójdźmy w stronę nowego....

2016-09-18 23:45:11 - Przyjazny

On 2016-09-18 19:36, Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> wrote:
> Do tego będziesz miał chyba ostatni w historii motoryzacji silnik
> wolnossący (pomijając jakieś maleństwa po kilkadziesiąt KM).

Trochę przesadziłeś.
W Toyo np. masz do wyboru 1.3 99 KM, 1.6 132 KM, 1.8 147 KM, 2.0 253 KM,
2.0 200 KM, 4.6 318 KM i one wszystkie są wolnossące.


Re: No to pójdźmy w stronę nowego....

2016-09-18 23:53:39 - Tomasz Pyra

Dnia Sun, 18 Sep 2016 21:45:11 +0000 (UTC), Przyjazny napisał(a):

> On 2016-09-18 19:36, Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> wrote:
>> Do tego będziesz miał chyba ostatni w historii motoryzacji silnik
>> wolnossący (pomijając jakieś maleństwa po kilkadziesiąt KM).
>
> Trochę przesadziłeś.
> W Toyo np. masz do wyboru 1.3 99 KM, 1.6 132 KM, 1.8 147 KM, 2.0 253 KM,
> 2.0 200 KM, 4.6 318 KM i one wszystkie są wolnossące.

No tak, zapomniałem o gt86 i LC.
A ten 2.0 253KM to gdzie to takie coś?


Re: No to pójdźmy w stronę nowego....

2016-09-19 12:08:41 - Mirek Ptak

W dniu 2016-09-16 o 16:55, Scobowski pisze:
> W dniu 15.09.2016 o 07:38, Mirek Ptak pisze:
>
>> Nowa Insignia za 3-4 miesiące :)
>>
>
> Ale o dotychczasowej Insigni gadają w internetach, że nawet ta turbo -
> jest mułowata. Sam nie znam nikogo, kto ma, żeby zweryfikować.

Miałem do niedawna HB 2.0 CDTI 160 KM - Jeździła bardzo fajnie, ale to
prawda, że ten model cierpi na nadwagę :)
Nowy (podobnie jak Astra K) jest sporo odchudzony i będzie miał sporo
więcej wigoru :)
>
> Choć fakt, nie pomyślałem o tym samochodzie wcale.
>
Pomyśl :)

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )outlook(kropek) c om
PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++


Re: No to pójdźmy w stronę nowego....

2016-09-19 17:05:23 - Przyjazny

On 2016-09-18 21:53, Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> wrote:
> Dnia Sun, 18 Sep 2016 21:45:11 +0000 (UTC), Przyjazny napisał(a):
>
>> On 2016-09-18 19:36, Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> wrote:
>>> Do tego będziesz miał chyba ostatni w historii motoryzacji silnik
>>> wolnossący (pomijając jakieś maleństwa po kilkadziesiąt KM).
>>
>> Trochę przesadziłeś.
>> W Toyo np. masz do wyboru 1.3 99 KM, 1.6 132 KM, 1.8 147 KM, 2.0 253 KM,
>> 2.0 200 KM, 4.6 318 KM i one wszystkie są wolnossące.
>
> No tak, zapomniałem o gt86 i LC.
> A ten 2.0 253KM to gdzie to takie coś?

Nie wiem, jakoś nie mogę teraz znaleźć :-(. Od ich strony mózg mi
wyszedł na drugą stronę...
Może zrobię listę, to potem będzie dla archeologów ;-)

1.3 99 KM Yaris
1.6 132 KM Auris
1.8 147 KM Avensis
2.0 252 KM Avensis
2.0 200 KM GT 86
4.0 280 KN LC
4.6 318 KM LC



Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS