Który środek do "przewietrzenia" klimy?
2016-06-04 09:38:05 - Mateusz Bogusz
a) Chlorek didecylodimetyloamonu 0,5g/L
b) Etanol 700g/L, Srebro 3g/L
c) Etanol, Propan, Butan, kompozycję zapachową
Różnią się ceną w zakresie 12-22 zł. Wszystkie w postaci tuby aerozolu
do włączenia w zamkniętym samochodzie z włączonym obiegiem wewnętrznym.
Który najsensowniejszy z tej trójki?
--
Pozdrawiam,
Mateusz Bogusz
Re: Który środek do "przewietrzenia" klimy?
2016-06-04 15:09:59 - "Pszemol"
news:niu0gu$lm9$1@node2.news.atman.pl...
> W okolicznym sklepie znalazłem trzy, każdy o innym składzie:
>
> a) Chlorek didecylodimetyloamonu 0,5g/L
> b) Etanol 700g/L, Srebro 3g/L
> c) Etanol, Propan, Butan, kompozycję zapachową
>
> Różnią się ceną w zakresie 12-22 zł. Wszystkie w postaci tuby aerozolu do
> włączenia w zamkniętym samochodzie z włączonym obiegiem wewnętrznym.
>
> Który najsensowniejszy z tej trójki?
A nie lepiej sprawdzić czy w Twoim aucie dostaniesz się
do filtra, dmuchawy i parownika aby umyć i spryskać to
bezpośrednio? Byłoby skuteczniej. Co to za autko?
Re: Który środek do "przewietrzenia" klimy?
2016-06-04 15:22:21 - "J.F."
> "Mateusz Bogusz" <m...@o...pl> wrote in message
>> W okolicznym sklepie znalazłem trzy, każdy o innym składzie:
>>
>> a) Chlorek didecylodimetyloamonu 0,5g/L
>> b) Etanol 700g/L, Srebro 3g/L
>> c) Etanol, Propan, Butan, kompozycję zapachową
Propan i Butan to "substancje pedne", czyli te, ktore cisnienie do
rozpylania tworza.
Jak widac chca bakterie i grzyby alkoholem niszczyc ... no coz,
faktycznie sie nadaje, o ile w duzej ilosci.
Srebro ma wlasnosci bakteriobojcze (ale czy grzybobojcze ?).
>> Różnią się ceną w zakresie 12-22 zł. Wszystkie w postaci tuby aerozolu do
>> włączenia w zamkniętym samochodzie z włączonym obiegiem wewnętrznym.
>>
>> Który najsensowniejszy z tej trójki?
>
> A nie lepiej sprawdzić czy w Twoim aucie dostaniesz się
> do filtra, dmuchawy i parownika aby umyć i spryskać to
> bezpośrednio? Byłoby skuteczniej. Co to za autko?
I wszystkimi trzema :-)
Najpierw 2, potem 1, na koniec 3.
J.
Re: Który środek do "przewietrzenia" klimy?
2016-06-04 22:47:21 - Kaczin
> W okolicznym sklepie znalazłem trzy, każdy o innym składzie:
>
> a) Chlorek didecylodimetyloamonu 0,5g/L
> b) Etanol 700g/L, Srebro 3g/L
> c) Etanol, Propan, Butan, kompozycję zapachową
>
> Różnią się ceną w zakresie 12-22 zł. Wszystkie w postaci tuby aerozolu
> do włączenia w zamkniętym samochodzie z włączonym obiegiem wewnętrznym.
>
> Który najsensowniejszy z tej trójki?
>
Brałbym (a).
--
Kaczin
Re: Który środek do "przewietrzenia" klimy?
2016-06-04 23:08:56 - Tomasz Pyra
> "Mateusz Bogusz" <m...@o...pl> wrote in message
> news:niu0gu$lm9$1@node2.news.atman.pl...
>> W okolicznym sklepie znalazłem trzy, każdy o innym składzie:
>>
>> a) Chlorek didecylodimetyloamonu 0,5g/L
>> b) Etanol 700g/L, Srebro 3g/L
>> c) Etanol, Propan, Butan, kompozycję zapachową
>>
>> Różnią się ceną w zakresie 12-22 zł. Wszystkie w postaci tuby aerozolu do
>> włączenia w zamkniętym samochodzie z włączonym obiegiem wewnętrznym.
>>
>> Który najsensowniejszy z tej trójki?
>
> A nie lepiej sprawdzić czy w Twoim aucie dostaniesz się
> do filtra, dmuchawy i parownika aby umyć i spryskać to
> bezpośrednio? Byłoby skuteczniej. Co to za autko?
Myślę, że w wielu (większości) nowych samochodów, dostanie się bezpośrednio
do parownika, wymaga doprowadzenia auta do mniej-więcej tego stanu:
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=985986141442
957
Re: Który środek do "przewietrzenia" klimy?
2016-06-04 23:33:17 - "Pszemol"
news:1hok3t81t6v0t.19p8tfdrhezjm.dlg@40tude.net...
> Dnia Sat, 4 Jun 2016 08:09:59 -0500, Pszemol napisał(a):
>
>> "Mateusz Bogusz" <m...@o...pl> wrote in message
>> news:niu0gu$lm9$1@node2.news.atman.pl...
>>> W okolicznym sklepie znalazłem trzy, każdy o innym składzie:
>>>
>>> a) Chlorek didecylodimetyloamonu 0,5g/L
>>> b) Etanol 700g/L, Srebro 3g/L
>>> c) Etanol, Propan, Butan, kompozycję zapachową
>>>
>>> Różnią się ceną w zakresie 12-22 zł. Wszystkie w postaci tuby aerozolu
>>> do
>>> włączenia w zamkniętym samochodzie z włączonym obiegiem wewnętrznym.
>>>
>>> Który najsensowniejszy z tej trójki?
>>
>> A nie lepiej sprawdzić czy w Twoim aucie dostaniesz się
>> do filtra, dmuchawy i parownika aby umyć i spryskać to
>> bezpośrednio? Byłoby skuteczniej. Co to za autko?
>
> Myślę, że w wielu (większości) nowych samochodów, dostanie się
> bezpośrednio
> do parownika, wymaga doprowadzenia auta do mniej-więcej tego stanu:
> https://www.facebook.com/photo.php?fbid=985986141442
957
Mylisz się - wystarczy dostać się do filtra przeciwpyłkowego.
On zwykle siedzi kolo parownika i po jego wyjęciu masz
dostęp do parownika dosyć łatwy, zwłaszcza do spryskania.
Re: Który środek do "przewietrzenia" klimy?
2016-06-05 12:25:55 - Mateusz Bogusz
> do filtra, dmuchawy i parownika aby umyć i spryskać to
> bezpośrednio? Byłoby skuteczniej. Co to za autko?
Ale ja nie mam problemu z klimą, po 4 latach pomyślałem że wypadałoby
zrobić jakąś konserwację. No chyba że dopóki nie śmierdzi, to nie ma to
sensu?
Auto to octavia I. Dostęp do filtra jest w podszybiu, do wentylatora za
schowkiem wewnętrznym. Do parownika nie wiem gdzie.
--
Pozdrawiam,
Mateusz Bogusz
Re: Który środek do "przewietrzenia" klimy?
2016-06-05 13:44:08 - ąćęłńóśźż
Re: Który środek do "przewietrzenia" klimy?
2016-06-05 17:25:09 - nadir
> Auto to octavia I. Dostęp do filtra jest w podszybiu, do wentylatora za
> schowkiem wewnętrznym. Do parownika nie wiem gdzie.
Wymontowujesz schowek, potem wentylator i masz już dostęp do parownika.
Re: Który środek do "przewietrzenia" klimy?
2016-06-05 17:31:20 - nadir
>> Myślę, że w wielu (większości) nowych samochodów, dostanie się
>> bezpośrednio
>> do parownika, wymaga doprowadzenia auta do mniej-więcej tego stanu:
>> https://www.facebook.com/photo.php?fbid=985986141442
957
>
> Mylisz się - wystarczy dostać się do filtra przeciwpyłkowego.
> On zwykle siedzi kolo parownika i po jego wyjęciu masz
> dostęp do parownika dosyć łatwy, zwłaszcza do spryskania.
Raczej Ty się mylisz. W takiej na przykład Octavi czy Golfie, wyjęcie
filtra nic nie daje bo po drodze do parownika jest jeszcze wentylator.
I w zasadzie, to jest słuszna koncepcja, bo filtr powinien być na
początku układu - przed wentylatorem a nie między nim a parownikiem.