Master 2,5 dci100

Budzik Data ostatniej zmiany: 2016-04-16 01:05:54

Master 2,5 dci100

2016-04-08 11:00:45 - Budzik

Ktos ujezdza cos ze stajni renault master, opel movano lub nissan
interstar?
Poszukuje małego, niskiego busa.

Słyszałem ze silniki 2,5 dci 100 sa super ale chciałbym się podpytać, na co
zwrócic uwage przy zakupie, jakies charakterystyczne bolaczki etc.

Rocznik 2008-2009.


Re: Master 2,5 dci100

2016-04-08 19:49:28 - j...@i...pl

On Fri, 8 Apr 2016 09:00:45 +0000 (UTC), Budzik
<b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

>Słyszałem ze silniki 2,5 dci 100 sa super ale chciałbym się podpytać, na co
>zwrócic uwage przy zakupie, jakies charakterystyczne bolaczki etc.

2006 rok, 488 tys. km, fabryczne wtryskiwacze i cały układ zasilania,
fabryczna turbosprężarka. Jedynie świece żarowe wymienione niedawno
(nie do końca jestem przekonany czy potrzebenie).
Bolączki? U mnie odma. Dwa razy wymieniana, ale i tak puszcza olej.
Przednie zawieszenie: sworznie dolnego wahacza szybko padają, czy to
TRW, czy Renault by TRW, co 100 tys. do wymiany.
Jak masz jakieś pytania to śmiało.


--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński jerzu/@/irc/pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280
Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06
Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim `06 3.3t


Re: Master 2,5 dci100

2016-04-09 00:00:32 - Budzik

Użytkownik j...@i...pl ...

>>Słyszałem ze silniki 2,5 dci 100 sa super ale chciałbym się podpytać,
>>na co zwrócic uwage przy zakupie, jakies charakterystyczne bolaczki
>>etc.
>
> 2006 rok, 488 tys. km, fabryczne wtryskiwacze i cały układ zasilania,
> fabryczna turbosprężarka. Jedynie świece żarowe wymienione niedawno
> (nie do końca jestem przekonany czy potrzebenie).
> Bolączki? U mnie odma. Dwa razy wymieniana, ale i tak puszcza olej.
> Przednie zawieszenie: sworznie dolnego wahacza szybko padają, czy to
> TRW, czy Renault by TRW, co 100 tys. do wymiany.
> Jak masz jakieś pytania to śmiało.
>
Niski, sredni?
Ile pali i jak jezdzisz?

W ducato sworznie tez własnie wymieniałem po 100 tysiacach (80% trasa),
teraz mechanik mówi ze włozył najlepsze jakie sa - zobaczymy ile
wytrzymaja.

Jak skrzynia? Słyszalem, ze lubią padac.

Rozumiem, ze to jeszcze ostatnie porzadne auto, czyli bez dpf, egr i z
tradycyjnym sprzegłem bez dwumasy?



Re: Master 2,5 dci100

2016-04-09 00:47:25 - j...@i...pl

On Fri, 8 Apr 2016 22:00:32 +0000 (UTC), Budzik
<b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

>Niski, sredni?

L2H2

>Ile pali i jak jezdzisz?

Ile pali? Różnie. Czasmi na tej samej trasie spali 9 z drobnym
kawałkiem, czasem 11. Nie wożę ciężkich rzeczy (przeważnie około
700-800 kg). Jak jeżdżę? Ostatnio robie przeważnie trasę W-wa >
Gliwice > W-wa. S8 - 120+, DK1 - 100+, A1 - 140+.
Rekord spalania https://www.instagram.com/p/VeBKCrDWaM/ - trasa
Warszawa - Kraków, ale wyglądała wtedy tak:
https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-fr
c3/v/t1.0-9/580587_597326500294009_1024095313_n.jpg?
oh=f4e03db398e93d122d015b50be2595c7&oe=577A033C&__gd
a__=1468735176_c9cb0d36b46a4ebaf6a90f8db9605470


--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński jerzu/@/irc/pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280
Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06
Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim `06 3.3t


Re: Master 2,5 dci100

2016-04-09 00:51:19 - j...@i...pl

On Fri, 8 Apr 2016 22:00:32 +0000 (UTC), Budzik
<b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

>Jak skrzynia? Słyszalem, ze lubią padac.

U mnie jeszcze działa bez zarzutu ;) Przypomniałem sobie jeszcze jedną
wadę - wyrabiają się zaczepy linek zmiany biegów. Komplet w ASO (dwie
kompletne linki) kosztuje coś koło 350 zł. Ja to wymianiałem już dwa
razy.

>Rozumiem, ze to jeszcze ostatnie porzadne auto, czyli bez dpf, egr i z
>tradycyjnym sprzegłem bez dwumasy?

DPFa nima, dwumasy nima, EGR jest, ale ja z nim nie miałem żadnego
problemu.

--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński jerzu/@/irc/pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280
Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06
Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim `06 3.3t


Re: Master 2,5 dci100

2016-04-09 22:00:38 - Budzik

Użytkownik j...@i...pl ...

>>Jak skrzynia? Słyszalem, ze lubią padac.
>
> U mnie jeszcze działa bez zarzutu ;) Przypomniałem sobie jeszcze jedną
> wadę - wyrabiają się zaczepy linek zmiany biegów. Komplet w ASO (dwie
> kompletne linki) kosztuje coś koło 350 zł. Ja to wymianiałem już dwa
> razy.
>
>>Rozumiem, ze to jeszcze ostatnie porzadne auto, czyli bez dpf, egr i z
>>tradycyjnym sprzegłem bez dwumasy?
>
> DPFa nima, dwumasy nima, EGR jest, ale ja z nim nie miałem żadnego
> problemu.

Dziekuje za wszystkie podpowiedzi :)


Re: Master 2,5 dci100

2016-04-16 01:05:54 - Zenek Kapelinder

Jesli mechanizm zmiany biegow w kabinie jest podobny jak w starszym modelu to nie
zaczepy linek sie wyrabiaja a mechanizm ktorym steruje dzwignia zmiany biegow. Kupic
nowy, zregenerowac stary i nie beda linki spadac. Jak mi urwala sie linka i obczailem
co jest popsute to od razu zregenerowalem i mam spokoj. A linki faktyvznie drogie.
Jak by na Marsie je robili i w zlotym kontenerze na Ziemie transportowali.


Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS