Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2015-12-11

A A A POLEĆ DRUKUJ

Zrównoważona komunikacja: WWF stawia na optivo - specjalistę od omnichannel i e-mail marketingu

  • WWF (World Wide Fund for Nature), jedna z największych na świecie i najbardziej doświadczonych organizacji ochrony przyrody, stawia na platformę do omnichannel i e-mail marketingu optivo® broadmail oraz doświadczony zespół optivo Consulting.
  • Celem współpracy jest prowadzenie skutecznej komunikacji oraz działań związanych z pozyskiwaniem darowizn poprzez kanał e-mail.

 

WWF Deutschland, chcąc prowadzić skuteczne działania e-mail marketingowe, zdecydowało się na współpracę z optivo. Poza korzystaniem z platformy optivo® broadmail, kluczowym elementem współpracy jest doradztwo świadczone WWF przez doświadczony zespół optivo Consulting. Współpraca odbywa się na poziomie dostosowania komunikacji e-mail marketingowej do potrzeb klienta, realizacji projektów e-mail marketingowych dla WWF, wliczając w to projekty graficzne newsletterów, a także świadczenia kompleksowych usług konsultacyjnych oraz przeprowadzania regularnych rozmów statusowych.

 

Zróżnicowane newslettery

Korzystając z optivo, WWF wysyła różne rodzaje newsletterów: newslettery informacyjne na temat działań podejmowanych w zakresie ochrony przyrody, kampanie z apelem o przekazanie darowizny czy też newslettery edukacyjne i korporacyjne, zawierające szczegółowe informacje na temat współpracy z WWF, organizacji charytatywnych i zagadnień marketingowych. Zarówno wygląd, jak i ogólny charakter newsletterów zostały rozbudowane i wprowadzone do komunikacji z subskrybentami tak, aby w dłuższej perspektywie zwiększyć liczbę darowizn pozyskiwanych poprzez kanał e-mail.

 

Dynamiczny szablon i optymalizacja mobilna

Wysyłka odbywa się w oparciu o dynamiczny i elastyczny szablon Template-Kit, dostępny w optivo® broadmail. Narzędzie to, za pomocą kilku kliknięć, umożliwia szybkie i łatwe projektowanie layoutu newsletterów. Dzięki "Mobile Fusion", maile wysyłane przez WWF dostosowane są komunikacji mobilnej i automatycznie optymalizowane pod kątem wszystkich powszechnie używanych smartfonów
i tabletów.

 

"Picture Perfect"

Chcąc jeszcze bardziej zoptymalizować swoją pracę, WWF zdecydowało się na korzystanie z funkcji "Picture Perfect", dostępnej w szablonie Template-Kit, pozwalającej na bardzo łatwe, intuicyjne i szybkie edytowanie zdjęć i grafik z poziomu tworzonego newslettera, bez konieczności stosowania jakiegokolwiek zewnętrznego oprogramowania graficznego.

 

"Dzięki optivo, mamy zapewnionego wszechstronnego dostawcę usług e-mail marketingowych, w pełni dostosowanych do naszych potrzeb. Poza aspektami technologicznymi, szczególnie cenne jest dla nas know-how zespołu optivo Consulting.” – mówi Heiko Korntheuer, Online Product Manager w WWF Deutschland. „Kolejne projekty są już zatem w przygotowaniu. Należą do nich seria powitalna do nowych subskrybentów, bezpośrednio po ich zapisie na newsletter, spersonalizowane mailingi urodzinowe oraz działania związane z rekomendacjami w newsletterze."

 

 

W ramach współpracy, zespół optivo przeprojektował także proces rejestracji i anulowania subskrypcji newslettera. Dodatkowo, w każdym newsletterze znajduje się przekierowanie do profilu użytkownika, w którym subskrybenci mogą w prosty sposób aktualizować preferencje dotyczące komunikacji e-mail marketingowej z WWF. Pośród wielu opcji, dostępna jest również możliwość zawieszenia subskrypcji na określony czas.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS