Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2013-02-07

A A A POLEĆ DRUKUJ

Żarówka PR i Marketing wspiera Łódź Jungle Web 2013

150x110
Żarówka PR i Marketing nawiązała współpracę ze Studenckim Kołem Naukowym MarkeTEAM działającym przy Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego.

Agencja wspiera promocję Łódź Jungle Web 2013, tegoroczną edycję konferencji, która szeroko pokazuje siłę marketingowego wykorzystania narzędzi internetowych. Żarówka PR i Marketing odpowiada za komunikację wydarzenia, prowadzenie biura prasowego oraz wsparcie merytoryczne projektu.

Łódź Jungle Web 2013 odbędzie się 21 i 22 marca na Wydziale Zarządzania UŁ. Konferencja będzie obejmować kilkanaście prelekcji i warsztatów oraz panele dyskusyjne dotyczące tematyki social media marketingu, e-PR, SEM/SEO, e-commerce, mobile marketingu, a także projektowania stron WWW oraz wykorzystania blogów jako nowoczesnych narzędzi promocji w Internecie.




Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS