Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2013-11-12

A A A POLEĆ DRUKUJ

Xylorin w sieci

150x110

Należąca do Omega Pharma marka Xylorin będzie promowana przez interaktywną agencję mediową K2 Media, która zaplanuje i przeprowadzi dla niej działania SEM i SEO.

W ramach zimowej kampanii promującej Xylorin - lek na katar, przeprowadzone zostaną działania w sieci reklamowej Google oraz w wybranych serwisach o tematyce zdrowotnej. W kampanii zostanie wykorzystany także display - kreacje bannerowe będą emitowane w modelu RTB. Internauci będą skierowani na stworzą specjalnie na potrzeby kampanii stronę www.xylorin.pl

W ramach kampanii zostaną przeprowadzone również działania na Facebooku, za których strategię i realizację odpowiada zespół K2 Social.

Kampania Xylorin ma na celu dotarcie do szerokiego grona odbiorców narażonych w okresie jesienno-zimowym na częste przeziębienia i katar. Xylorin został przedstawiony jako idealny produkt dla osób, które nie chcą tracić dobrego samopoczucia przez zatkany nos.

Marka Xylorin rozpoczęła komunikację w październiku tego roku. Aktywności w internecie poprzedziła kampania outdoorowa (citylight oraz warszawskie metro). Za kreację „KATARSIS – Absolutne oczyszczenie nosa w 5 minut” odpowiada agencja PZL, a za zakup nośników outdoor dom mediowy Initiative.

Współpraca firm została nawiązana na podstawie konkursu ofert. Prace nad kampanią dla marki Xylorin trwają od września br. W maju tego roku K2 Media realizowało dla Omega Pharm audyt SEO dla jednej z marek z portfolio firmy.





Słowa kluczowe:K2 Media

Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS