Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2012-10-01

A A A POLEĆ DRUKUJ

Szkoły językowe zaczynają rekrutację

Szkoły językowe w całej Polsce rozpoczynają rekrutację na nowy rok i gotowe są przyjąć dziesiątki tysięcy nowych uczniów. Czym klienci powinni kierować się przy wyborze odpowiedniej dla siebie szkoły?

Niezależnie od wieku, stopnia zaawansowania czy preferowanego stylu nauczania, Polacy coraz łatwiej mogą znaleźć w każdej większej miejscowości szkołę językową dopasowaną do ich możliwości i upodobań. Tymczasem, ofertyfirm świadczących usługi językowe stają się coraz bardziej atrakcyjne.
Dynamiczny rozwój branży językowej wymusił na przedsiębiorcach podniesienie standardów nauczania i zwrot w stronę indywidualnego podejścia do Klienta. Aby
przyciągnąć nowych słuchaczy szkoły starają się wyróżnić spośród konkurencji.
Najczęściej osiągają to wybierając autorską metodę nauczania, stosując program dostosowany do potrzeb danej grupy wiekowej czy stawiając na wysoką
efektywność i dobre rezultaty na egzaminach językowych. Te rozwiązania są o wiele bardziej cenione przez klientów niż standardowe obniżki cen, z którymi
kojarzony jest niski poziom nauczania. Zajęcia w dobrych szkołach organizowane są w taki sposób, aby mogły maksymalnie zaspokajać potrzeby klienta oraz by osiągnąć jak najlepsze rezultaty. Na efektywność kursu składa się wiele elementów, z których najważniejszym jest motywacja do nauki. Bez niej nie można zagwarantować żadnego postępu. Do każdej grupy wiekowej, najlepiej docierać innym sposobem.
- Grupą trudną do zmotywowania jest młodzież, szczególnie gimnazjalna. Aby zaangażować młodzież do nauki warto stosować techniki pracy na zajęciach
oparte na multimediach, Facebooku, blogach, czyli wywodzące się z tzw. naturalnego otoczenia młodzieży w naszych czasach. Dostosowanie profilu zajęć
do zainteresowań tej grupy wiekowej podnosi motywację i stymuluje postęp językowy - tłumaczy Monika Ferreira, Właściciel i Dyrektor Zarządzająca MAŁA
LINGUA & LINGUA TEENS SPACE, szkoły języków obcych dla dzieci i młodzieży.
- U nas Słuchacze przygotowują swoje tzw. SPACE-y, fragmenty zajęć i wraz z Lektorem prowadzą ich część, dodaje Monika Ferreira.
Na rynku znaleźć można kursy indywidualne lub grupowe na każdym poziomie zaawansowania dopasowane do słuchaczy w różnym wieku. Oprócz zajęć
poszerzających ogólną wiedzę z języka, pojawiają się także kursy przygotowawcze do egzaminów, czy inne, specjalistyczne, nakierowane na naukę
języka biznesowego lub medycznego. Na szczególną uwagę zasługują szkoły specjalizujące się w nauczaniu dzieci w
wieku 3-12 lat, które olbrzymiej popularności nabrały po wprowadzeniu obowiązku nauki języków obcych w szkołach podstawowych. Rodzice dostrzegają
też duże znaczenie dobrej znajomości języków obcych jako czynnika decydującego o przyszłej pracy ich pociech. Część ze szkół posiada autorskie metody nauczania zorientowane na osiąganie jak najlepszych efektów wśród młodych uczniów.  Dzieci uczą się inaczej niż dorośli. Wykorzystują do tego wszystkie zmysły
dlatego należy wykorzystywać w zajęciach muzykę, obrazy, dotyk i inne bodźce wpływające na wyobraźnię. Na naszych zajęciach zabieramy dzieci do bajkowej
krainy Livendell, gdzie śledzą losy rodziny Blabbersów całkowicie zatapiając się w ich baśniowych przygodach – opowiada Monika Ferreira.
Szkoły językowe wraz z zapisaniem się na kurs oferują różnego rodzaju dodatkowe możliwości. Wśród oferowanych dodatków znajduje się możliwość
korzystania z biblioteki, dodatkowe zajęcia konwersacyjne z native speakerem, bezpłatne lekcje próbne czy certyfikaty ukończenia kursu z informacją o poziome
znajomości języka. Powyższe premie mające wyróżnić ofertę pośród konkurencji stały się obecnie normą większości placówek językowych.
Mimo olbrzymiej konkurencji liczba firm oferujących usługi językowe stale rośnie. W ciągu ostatniego półtora roku przybyło na rynku około 110 nowych placówek
sieci franczyzowych.




Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS