Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2016-06-29

A A A POLEĆ DRUKUJ

Sprzedaż w kanałach tradycyjnych vs. online na rynku technicznych dóbr konsumpcyjnych w Europie

Warszawa, 29 czerwca 2016 r. – Który z europejskich rynków ma największy potencjał sprzedaży online produktów z tej kategorii? Poniższa infografika prezentuje najnowsze dane z panelu GfK Point of Sales Tracking – zarówno online, jaki i offline.

Informacje o badaniu
Badanie GfK Point of Sales Tracking przeprowadzone w okresie styczeń-grudzień 2015 (jeśli nie wskazano inaczej). Uwzględniono 18 krajów oraz wartość sprzedaży wyrażoną w %.

Więcej informacji na temat analiz Future of Retail.


dostarczył infoWire.pl




Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS