Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2015-10-22

A A A POLEĆ DRUKUJ

Samsung uruchamia Usługę Zdalnego Wsparcia

150x110

Firma Samsung uruchomiła Usługę Zdalnego Wsparcia, która stanowi prosty, szybki i bezpieczny sposób na uzyskanie pomocy związanej z telewizorami Samsung oraz smartfonami i tabletami korzystającymi z systemu Android™.

Usługa Zdalnego Wsparcia zapewnia bezpośrednią pomoc eksperta Samsung w diagnostyce urządzenia, aktualizacji oprogramowania czy wykonaniu kopii zapasowych. W przypadku telewizorów Samsung Smart TV Zdalne Wsparcie obejmuje między innymi doradztwo w zakresie dostosowania ustawień telewizora (obraz, dźwięk, itp.), przywrócenia ustawień fabrycznych czy optymalizacji funkcjonalności Smart Hub. Usługa Zdalnego Wsparcia to także wygodne rozwiązanie dla posiadaczy urządzeń mobilnych z systemem Android™. Diagnostyka obejmuje takie zagadnienia jak przesyłanie danych, wykonanie kopii zapasowej i jej przywrócenie, sprawdzenie aktualizacji oprogramowania czy konfiguracja konta (np. Samsung czy Google™). Konsultant Samsung może również udzielić porad dotyczących nowych funkcji urządzenia. Co ważne, określone ustawienia użytkownika są zapisywane na serwerach Samsung, po to aby w razie konieczności mogły zostać później przywrócone.

Jak to działa?

W przypadku problemu z telewizorem wystarczy skontaktować się z konsultantem i przejść do sekcji „Wsparcie” w menu telewizora, a następnie wybrać opcję „Zdalne Wsparcie” i podać przez telefon kod PIN, który pojawi się na ekranie. Ekspert nawiąże kontakt z telewizorem i rozwiąże problem. Dla telefonów Samsung przygotował specjalną aplikację do udzielania wsparcia technicznego – Smart Tutor. Można ją pobrać z serwisu SAMSUNG Apps (lub Sklepu Play) i zainstalować na urządzeniu z systemem Android™. Następnie należy skontaktować się z Centrum Obsługi Klienta Samsung i wprowadzić 6-znakowy kod otrzymany od eksperta technicznego, by przeprowadził on szczegółową diagnozę telefonu i zoptymalizował jego wydajność.

Więcej informacji na temat Usługi Zdalnego Wsparcia można znaleźć na stronie: http://www.samsung.com/pl/remotesupport/index.html.


dostarczył infoWire.pl




Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS