Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2011-01-24

A A A POLEĆ DRUKUJ

Ruszyła walentynkowa kampania Allegro

150x110

Allegro uruchomiło Salon Wróżby Miłosnej, czyli serwis w którym najsłynniejszy polski Wróżbita przepowiada przyszłość zakochanym. Kampania, której głównym motywem jest oczywiście miłość, wystartowała 24 stycznia i potrwa do 14 lutego.

Główną postacią kampanii jest wróżbita Maciej, który w serwisie walentynki.allegro.pl proponuje miłosne wróżby z przymrużeniem oka.

Interaktywny serwis wideo to centralne miejsce naszej walentynkowej kampanii – mówi Tomasz Łapa, Kierownik ds. Strategii, Kreacji i Produktu w Dziale Marketingu QXL Poland – Dzięki niemu każdy może zadać Maciejowi konkretne miłosne pytanie. Po poradzie miłosnej każdy Użytkownik otrzymuje specjalnie dopasowane propozycje walentynkowych prezentów z Allegro – dodaje.

Kampania jest widoczna m.in. w dużych portalach internetowych, takich jak: Onet.pl, Wp.pl, Interia.pl, Gazeta.pl oraz sieciach ARBO, IDMnet i Advice. W jej ramach emitowane będą 3 różne spoty w ogólnopolskich stacjach radiowych. Przygotowano także kreacje wideo na serwisy internetowe. Kampania ma również silne wsparcie w social media. Powstała m.in. specjalna aplikacja na serwis Facebook.com oraz dedykowany BOT z wróżbami na Gadu Gadu. Wykorzystano tu również rozwiązania marketingu mobilnego. Kreacje z wróżbitą Maciejem, będą widoczne w telefonach komórkowych.

Za kreację, realizację kampanii, nadzór artystyczny odpowiada Dział Marketingu QXL Poland. Filmy wideo i kampanię radiową wyprodukował interaktywny dom produkcyjny F25, który odpowiada także za produkcję serwisu walentynkowego. Za wybór i zakup mediów online odpowiedzialny jest Dział Marketingu QXL Poland, kampanię radiową zaplanował dom mediowy Starcom. 





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS