Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2016-07-28

A A A POLEĆ DRUKUJ

Rozwiązania analityczne SAS do zarządzania zasobami marketingowymi najwyżej ocenione w raporcie firmy Gartner

150x110

SAS został sklasyfikowany na najwyższej pozycji w kwadrancie liderów raportu firmy Gartner Magic Quadrant for Marketing Resource Management, uzyskując najwyższe oceny w kategoriach: kompletność wizji i zdolność do jej realizacji.

Pozytywne doświadczenia klientów to dziś kluczowy czynnik sukcesu każdej firmy. Jednak spełnienie rosnących wymagań klientów, pełna personalizacja ich obsługi oraz skuteczne zarządzanie interakcjami z klientami w każdym kanale kontaktu wymaga zastosowania skutecznych strategii i zaawansowanych narzędzi analitycznych. Wobec dynamicznie zachodzących zmian i pojawiających się nowych kanałów kontaktu klienta z dostawcą, przedsiębiorstwa inwestują w złożone systemy zarządzania zasobami marketingowymi (MRM), dzięki którym mogą usprawniać i automatyzować procesy oraz zapewnić spójność komunikacji z klientem, wzrost jego satysfakcji i lojalności. 

Według firmy Gartner, zakres funkcjonalności rozwiązań Marketing Resource Management obejmuje:

  • Planowanie i budżetowanie programów i działań marketingowych (planowanie strategiczne i zarządzanie finansami),
  • Opracowanie kampanii i programów marketingowych (produkcja kreatywna i zarządzanie projektami),
  • Zarządzanie zasobami marketingowymi (aktywa cyfrowe, zarządzanie wiedzą i treściami),
  • Opracowanie i dystrybucja materiałów marketingowych (realizacja marketingowa),
  • Pomiar, analizę i optymalizację zasobów marketingowych (analityka).

SAS oferuje kompleksową platformę do zarządzania zasobami marketingowymi, która pozwala w sposób spójny i skuteczny zarządzać działaniami i procesami oraz realizować zorientowaną na klienta strategię marketingową.  Rozwiązanie SAS® Customer Intelligence pomaga pozyskiwać wiedzę z danych i analiz, aby planować skuteczne strategie i programy, efektywnie zarządzać zasobami i finansami, optymalizować wielokanałowe kampanie i relacje z klientami, a w rezultacie zapewniać wzrost przychodów i satysfakcji klientów.

Szczegóły dot. raportu: https://www.gartner.com


dostarczył infoWire.pl




Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS