Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2011-02-02

A A A POLEĆ DRUKUJ

Ranking aktorów reklamowych i filmowych pocałunków – FILM w lutym

150x110

Są tacy, którzy potrafią zmienić półminutową scenkę w prawdziwą perełkę. Są tacy, którzy swoją osobą spychają reklamowany produkt na drugi i trzeci plan. I są też tacy, którzy kompletnie nie przekonują do siebie w nowej roli. W lutowym wydaniu miesięcznika FILM – ranking polskich aktorów…reklamowych.

Ponadto w nowym numerze FILMU – najbardziej romantyczne, najdłuższe, najbardziej niezwykłe - filmowe pocałunki, Sonia Bohosiewicz – feministka niestereotypowa, Dominika Kuźniak – aktorka z charakterem oraz kobiety w polskim kinie. A także Colin Firth – kandydat do Oscara.

Kiedyś dla aktora udział w spocie reklamowym nie był powodem do zawodowej dumy. Dzisiaj za rolę w reklamie nadal nagród aktorskich się nie przyznaje, ale niektóre kreacje zasługują na najwyższe uznanie. Miesięcznik FILM już po raz kolejny ocenił aktorów, którzy zagrali w reklamach. Wśród ocenianych m.in. Jacek Braciak z konkursową rolą maminsynka, Marek Kondrat czytający bajki, Krzysztof Majchrzak, który swoją historią zepchnął w cień reklamowaną markę, Tomasz Kot - twarz telefonii, a także Jerzy Stuhr w nieprzekonującej pilotce, nudny Michał Żebrowski, pozbawiony smaku Paweł Wilczak… Kto przekonuje, a kto nie zachęca – ranking aktorów reklamowych w miesięczniku FILM.

W FILMIE również inny ranking. Najbardziej romantyczne, najdłuższe, najbardziej niezwykłe, czyli krótki przegląd filmowych pocałunków. Pierwszy filmowy pocałunek można było zobaczyć już w 1896 roku, w filmie „The Kiss”. Pierwszy filmowy męsko-męski pocałunek w usta prawdopodobnie można było zobaczyć w „Skrzydłach” (1927) Williama A. Wellmana. Pierwszy erotyczny damsko-damski pocałunek został pokazany prawdopodobnie w „Maslaughter” (1922). Z których filmów pochodzą najbardziej romantyczne sceny pocałunków i ile trwały najdłuższe kinowe pocałunki, a także o tym, czego nie wiemy o filmowych pocałunkach – w FILMIE na Walentynki.

W najnowszym numerze magazynu FILM także kobiety w polskim kinie. W lutym na ekrany kin wchodzi „Wojna żeńsko-męska”. W roli głównej – Sonia Bohosiewicz. W rozmowie z FILMEM ta jedna z najpopularniejszych ostatnio aktorek podkreśla, że syndrom Marylin Monroe jest jej obcy i znakomicie odróżnia życie od sceny. Przyznaje też, że jest feministką, ale nie w stereotypowym znaczeniu. Chociaż gotowanie zostawia mężowi. Druga lutowa polska premiera to „Jak się pozbyć cellulitu”. Główną rolę gra tu Dominika Kluźniak. W rolach drugoplanowych i epizodycznych wykreowała kilka niezapomnianych postaci. A w teatrze podbiła serca publiczności rolą Pippi Langstrumpf. W FILMIE opowiada m.in. o swoich spotkaniach filmowych z Andrzejem Saramonowiczem i o tym, co to znaczy być aktorem charakterystycznym. A w uzupełnieniu do obu rozmów – obraz kobiety w polskim kinie, czyli dlaczego jedynym zmartwieniem polskich bohaterek filmowych jest to, jak złapać i usidlić mężczyznę.

A dla zrównoważenia pierwiastka kobiecego – Colin Firth. Za rolę w „Jak zostać królem” zdobył już chyba wszystkie możliwe aktorskie nagrody. A może zdobyć jeszcze tę dla aktora najcenniejszą. 27 lutego może odebrać statuetkę Oscara. Słabszy rywal Hugh Granta dzisiaj ma szansę zastąpić Sir Anthony’ego Hopkinsa w roli najlepszego żyjącego angielskiego aktora. Colin Firth w lutowym wydaniu magazynu FILM.

Nowy numer FILMU jest dostępny w wersji z dwiema płytami DVD – a na płytach „Anna Nicole” – tragiczna historia jednej z najbardziej znanych dziewczyn Playboya - oraz do wyboru „Miłość i wojna” lub „Czyngis-Chan”. Cena magazynu z DVD wynosi 9,99 zł, magazyn bez płyty kosztuje 6,99 zł.

Najciekawsze materiały z nowego numeru magazynu FILM można przeczytać na portalach Onet i Filmweb. Ponadto numer promowany jest w serwisie Mediarun oraz w serwisach internetowych Platformy Mediowej Point Group.

 *****

„Film” to najstarszy polski magazyn poświęcony tematyce kina i filmu. Ukazuje się od 1946 r. Od 2007 r. wydawcą „Filmu” jest Media Point Group, spółka zależna Platformy Mediowej Point Group.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS