Już dzisiaj Polska Akcja Humanitarna (PAH) zainauguruje ósmą edycję Przeglądu Filmów o Tematyce Uchodźczej - Refugee Review. Focus Advantage po raz kolejny - pro bono - przygotowało materiały informacyjne i kreacje reklamowe na potrzeby promocji Przeglądu Refugee Review.
W dniach 18-26 czerwca filmy dokumentalne o tematyce uchodźczej będą wyświetlane w pięciu miastach w Polsce: Warszawie, Krakowie, Toruniu, Lublinie oraz Wrocławiu.
Focus Advantage przygotowała kampanię budującą wizerunek Refugee Review jako znaczącego wydarzenia na mapie kulturalnej miast uczestniczących w organizacji imprezy. Agencja przygotowała projekty plakatów umieszczonych na nośnikach Warexpo, materiały informacyjne Przeglądu oraz kreację reklam w mediach społecznościowych.
W trakcie Refugee Review w kinach oraz w metrze, tramwajach i autobusach komunikacji miejskiej wyświetlany będzie 15-sekundowy animowany spot reklamowy (http://www.youtube.com/watch?v=QLotjBCW0Ds), współtworzony przez Focus Advantage i FUMI Studio.
Focus Advantage jest częścią grupy agencyjnej Focus Media Group - Agencji Roku Marketingu Zintegrowanego 2012 według Raportu Media & Marketing Polska.