Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2012-06-22

A A A POLEĆ DRUKUJ

Co dziesiąty pracownik może oglądać sport w pracy

150x110

Jak wynika z ankiety przeprowadzonej przez wiodący portal kariery Monster, 11% szefów pozwala śledzić rozgrywki sportowe podczas pracy. Ponad połowa pracowników nie jest jednak zainteresowanych tego typu atrakcjami. Co czwarty przełożony nie wyraża na to zgody. Natomiast 7% pracowników łamie zakaz oglądając mecze w ukryciu.

Jak pokazuje ankieta Monster Worldwide Europejczycy nie myślą o sporcie tak często jak Amerykanie. Ponad połowa pracowników w Europie nie jest zainteresowanych oglądaniem sportu w pracy. Podobne zdanie ma 45% Amerykanów. Spośród Europejczyków Niemcy należą do tych nacji, które najrzadziej przerywają pracę, aby obejrzeć wydarzenia sportowe. Aż 79% z nich nie jest tym zainteresowana.

Najbardziej pobłażliwi szefowie są z USA, Meksyku i Wielkiej Brytanii. W tych krajach 13% przełożonych pozwala emocjonować się sportem w pracy.  Natomiast w Niemczech tylko 6% pracodawców daje szansę pracodawcom na śledzenie rozgrywek w firmie.

Najbardziej surowe zasady obowiązują w Wielkiej Brytanii, gdzie aż 39% pracowników nie może sobie pozwolić na sportowe emocje w pracy. Jednak wiele zapalonych kibiców podejmuje ryzyko i śledzi rozgrywki sportowe - robi tak 9% Kanadyjczyków, 8% Brytyjczyków i Amerykanów. 

"Emocje związane ze zmaganiami sportowymi, szczególnie tymi międzynarodowymi, mogą zbliżyć pracowników do siebie oraz podnieść morale w zespole” - mówi Charles Prudy, ekspert monster.com. „Menadżer, który obawia się o spadek produktywności w pracy w trakcie turnieju, może wprowadzić system częstego raportowania z postępu pracy. Należy także pamiętać, że nie wszyscy pracownicy są fanami sportowymi. Ponadto warto przypomnieć, że prowadzenie zakładów sportowych w firmie jest nielegalne”.


Dodatkowe Informacje:

 

Wyniki Globalnego Badania Monstera pochodzą z ankiety przeprowadzonej wśród użytkowników portalu kariery Monster w dniach 2-16 kwietnia 2012. Jedna osoba mogła udzielić tylko jednej odpowiedzi. Globalne Badanie Monstera jest produktem firmy Monster Worldwide, Inc. Jest to cykl ankiet internetowych kierowanych do użytkowników na różne tematy związane z karierą, gospodarką oraz sytuacją zawodową.

 

O Monster Worldwide

Monster Worldwide, Inc (NYSE: MWW), spółka dominująca Monster ®, wiodącego internetowego portalu kariery, działająca na rynku rekrutacji online. Już od dziesięciu lat staramy się poprawić jakość życia ludzi dzięki znalezieniu pracy, którą kochają. Dzięki swojej obecności na kluczowych rynkach w Ameryce Północnej, Europie i Azji, Monster pracuje na rzecz wszystkich, łącząc pracodawców z osobami poszukującymi dobrych ofert pracy niezależnie od szczebla kariery. Świadczymy spersonalizowane usługi doradcze dotyczące rozwoju karier na całym świecie. Nasze strony internetowe docierają do milionów użytkowników Internetu na całym świecie. Dzięki temu możemy prowadzić ściśle dedykowane kampanie reklamowe. Monster Worldwide jest członkiem S & P 500 Index. Aby dowiedzieć się więcej o Monster, naszych produktach i usługach, odwiedź www.monster.com. Więcej informacji na temat Monster Worldwide jest dostępny na stronie about-monster.com.

 

 





Słowa kluczowe:monster, praca, sport

Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS