Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2011-06-09

A A A POLEĆ DRUKUJ

Barciś, Mrozowska i Wolszczak gotują po niemiecku

150x110

W MAKRO Centrum Rozwoju Firm odbyło się spotkanie, którego goście mogli przekonać się, że wbrew stereotypom, kuchnia niemiecka jest różnorodna i pełna ciekawych smaków. Wydarzenie było częścią polsko-niemieckiego festiwalu nowoczesnego sąsiedztwa „Sąsiedzi – Nachbarn 2.0”, a jego organizatorami byli firma MAKRO Cash & Carry oraz Ambasada Republiki Federalnej Niemiec.

Na spotkanie przybyli przedstawiciele Ambasady Niemiec, m.in. Pani Huberta von Fritsch, dziennikarze oraz czołowi blogerzy kulinarni, a także osobistości znane z zamiłowania do gotowania i dobrej kuchni – Grażyna Wolszczak, Monika Mrozowska oraz Artur Barciś.

Pierwszą część spotkania stanowił panel dyskusyjny na temat kuchni niemieckiej i jej różnorodności w zależności od regionu. Wśród rozmówców znaleźli się: Piotr Adamczewski z „Polityki”, Anna Wrońska – redaktor naczelna miesięcznika „Kuchnia”, Artur Barciś oraz znani szefowie kuchni – Kurt Scheller i Grzegorz Kazubski. Paneliści podzielili się ze słuchaczami nie tylko swoją wiedzą, ale również osobistymi doświadczeniami i anegdotami związanymi z kuchnią niemiecką.                                            

„Cieszymy się, że podczas festiwalu możemy choć odrobinę rozwiać niektóre ze stereotypów dotyczących kuchni niemieckiej. Pokazujemy naszym gościom, że kuchnia niemiecka różni się w zależności od regionu, a na jej ukształtowanie miały też wpływ różne kultury. Każda kuchnia może być fascynująca, jeśli podejmiemy wysiłek odkrycia tego, co w niej najlepsze” – powiedział Grzegorz Kazubski, szef kuchni MAKRO Cash & Carry.    

Głównym punktem programu były warsztaty kulinarne prowadzone przez Grzegorza Kazubskiego i Kurta Schellera. Motywem przewodnim były szparagi. „Niemcy uwielbiają szparagi i są ich największym producentem w Europie. Co ciekawe jedzą ich tyle, że importują je również z Polski” – powiedział Piotr Adamczewski, znany felietonista tygodnika „Polityka”, autor i współautor wielu książek o tematyce kulinarnej. Pod okiem szefów kuchni goście przygotowali dwa dania: krem z białych i zielonych szparagów oraz szparagowy tort.

Organizatorzy spotkania:

MAKRO Cash & Carry Polska oraz Ambasada Republiki Federalnej Niemiec.

***

MAKRO Cash & Carry jest liderem w branży samoobsługowego handlu hurtowego. Usługi firmy, skierowane przede wszystkim do przedsiębiorców, obejmują zarówno kompleksowe zaopatrzenie, jak i nowoczesne rozwiązania biznesowe. W MAKRO klienci znajdą pod jednym dachem artykuły spożywcze i przemysłowe w szerokim wyborze, doskonałej jakości i przystępnych cenach – jedna nowoczesna hala to odpowiednik 50 hurtowni branżowych. Do dyspozycji kupujących są także usługi dodatkowe – m.in. doradztwo biznesowe czy szkolenia gastronomiczne – które skupiają się wokół nowoczesnego MAKRO Centrum Rozwoju Firm w Warszawie. W Polsce MAKRO Cash & Carry istnieje od 15 lat; posiada obecnie 33 hale (w tym cztery halę mniejszego formatu – MAKRO Punkt w Tarnowie, Lesznie, Słupsku i Radomiu). Łączna powierzchnia sprzedaży hurtowej wynosi ponad 270 000 m2. MAKRO Cash & Carry zatrudnia w Polsce około 7,5 tys. osób. Więcej informacji o MAKRO można znaleźć na stronie www.makro.pl

METRO Cash & Carry działa w 30 krajach i posiada około 680 samoobsługowych hurtowni. Z ponad 100 tysiącami pracowników na całym świecie, firma osiągnęła w 2010 roku sprzedaż na poziomie około 31 mld euro. METRO Cash & Carry jest działem sprzedaży METRO Group. METRO Group to jedna z największych międzynarodowych firm handlu detalicznego. W 2010 r. Grupa osiągnęła sprzedaż w wysokości około 67 mld euro. Firma zatrudnia około 283 tysięcy pracowników i obsługuje ponad 2100 hal w 33 krajach. Wyniki Grupy METRO opierają się na sile sprzedaży firm, które działają niezależnie w poszczególnych segmentach rynku: METRO / MAKRO Cash & Carry - międzynarodowego lidera samoobsługowego handlu hurtowego, hipermarketów Real, Media Markt i Saturna - lidera na europejskim rynku handlu elektronicznego oraz Galerii Kaufhof. Więcej informacji na: www.metrogroup.de.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS