„Życie na Gorąco” sprzedaje co tydzień ponad 540 tys. egzemplarzy (ranking tygodników yellow)
W pierwszych trzech kwartałach br. na pozycji zdecydowanego lidera średniej sprzedaży ogółem w segmencie tygodników yellow utrzymało się „Życie na Gorąco”, które zanotowało jednak największy spadek w zestawieniu. Na przeciwnym biegunie znalazł się „Dobry Tydzień”.
Liderem wśród tygodników yellow (wydawcą wszystkich pism jest Wydawnictwo Bauer) pozostaje „Życie na Gorąco”, którego średnia sprzedaż ogółem w pierwszych trzech kwartałach 2016 roku względem analogicznego okresu 2015 roku zmalała o 4,64 proc. i wyniosła 541 733 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Druga lokata należała do „Twojego Imperium”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zwiększyła się o 2,53 proc. do 322 784 egz.
Podium uzupełnia tygodnik „Rewia”, którego wynik sprzedażowy w badanym okresie uplasował się na poziomie 232 799 egz., po wzroście o 5,04 proc.
Na szóstym - ostatnim - miejscu znalazł się „Dobry Tydzień”. Jego średnia sprzedaż ogółem zwiększyła się najbardziej w zestawieniu - o 8,65 proc. do 175 874 egz.
Warto dodać, że wszystkie tytuły w tym segmencie w pierwszych dziewięciu miesiącach 2016 roku sprzedały się w liczbie 1 643 023 egz., o 0,20 proc. więcej, niż w takim samym okresie 2015 roku (wówczas średnia sprzedaż wszystkich tytułów w segmencie wyniosła 1 639 677 egz.).
Wirtualnemedia.pl |
I-III kwartał |
Dynamika |
|||||
ZKDP |
2016 |
2015 |
|||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
W proc. |
Życie na Gorąco |
720 081 |
541 733 |
541 733 |
749 939 |
568 110 |
568 110 |
-4,64% |
Twoje Imperium |
437 587 |
322 784 |
322 784 |
430 590 |
314 827 |
314 827 |
2,53% |
Rewia |
339 019 |
232 807 |
232 799 |
327 584 |
221 638 |
221 638 |
5,04% |
Świat & Ludzie |
291 805 |
188 153 |
188 153 |
298 003 |
189 860 |
189 860 |
-0,90% |
Na Żywo |
281 838 |
181 680 |
181 680 |
285 436 |
183 374 |
183 374 |
-0,92% |
Dobry Tydzień |
278 314 |
175 874 |
175 874 |
267 210 |
161 868 |
161 868 |
8,65% |
We wrześniu 2016 roku liderem również było „Życie na Gorąco”, którego średnia sprzedaż ogółem wyniosła 545 273 egz., po spadku w porównaniu do września 2015 roku o 4,16 proc. Drugie miejsce należało do „Twojego Imperium” (327 586 egz.; wzrost o 1,80 proc.), a trzecie - do „Rewii” (222 568 egz.; do góry o 4,16 proc. - najbardziej w zestawieniu). Z kolei najwięcej stracił tutaj „Dobry Tydzień” - było to 7,58 proc. do 175 266 egz.
Wirtualnemedia.pl |
wrzesień |
Dynamika |
|||||
ZKDP |
2016 |
2015 |
|||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
W proc. |
Życie na Gorąco |
737 864 |
545 273 |
545 273 |
765 518 |
568 962 |
568 962 |
-4,16% |
Twoje Imperium |
453 632 |
327 586 |
327 586 |
441 136 |
321 790 |
321 790 |
1,80% |
Rewia |
337 287 |
222 643 |
222 568 |
322 904 |
213 681 |
213 681 |
4,16% |
Świat & Ludzie |
282 532 |
182 121 |
182 121 |
294 144 |
182 430 |
182 430 |
-0,17% |
Na Żywo |
283 702 |
178 736 |
178 736 |
282 907 |
182 152 |
182 152 |
-1,88% |
Dobry Tydzień |
272 180 |
175 266 |
175 266 |
285 946 |
189 651 |
189 651 |
-7,58% |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Życie na Gorąco” sprzedaje co tydzień ponad 540 tys. egzemplarzy (ranking tygodników yellow)