Zmiany w Tuba.FM: nowe aplikacje na Androida i Windows 10, wersja płatna bez reklam
W internetowym serwisie radiowym Tuba.FM (Grupa Radiowa Agory) wprowadzono płatną opcję bez reklam. Jednocześnie udostępniono jego nowe aplikacje na systemy Android i Windows 10.
Miesięczny dostęp do płatnej wersji Tuba.FM kosztuje 3,99 zł, a przy zakupie na dłuższy okres - poniżej 10 groszy dziennie. Zakup nowej oferty w opcji miesięcznej, kwartalnej, półrocznej i rocznej jest możliwy na stronie Tuba.FM za pomocą SMS-a, karty płatniczej lub przelewu internetowego.
W płatnej wersji można wyłączyć dodatkowe reklamy audio i wideo emitowane w trakcie odtwarzania muzyki. Z nowej oferty można skorzystać na stronie tuba.fm oraz w aplikacjach mobilnych Tuba.FM na urządzenia z systemem Android, iOS oraz Windows 10.
Jednocześnie udostępniono nowe aplikacje z serwisem na systemy Android i Windows 10. Obie zostały całkowicie przebudowane, tak aby były bardziej funkcjonalne, niezawodne i atrakcyjne wizualnie..
Nowa aplikacja Tuba.FM na Androida zyskała całkowicie nowy odtwarzacz, który zapewnia dużo szybsze uruchamianie i płynny streaming muzyki (zarówno w połączeniu WiFi, jak i komórkowym) oraz interfejs graficzny aplikacji zgodny z aterial design, który obsługuje pionową i poziomą orientację ekranu, płynnie dostosowując się do rozdzielczości telefonu lub tabletu.
Z kolei aplikacja na Windows 10 że działa zarówno na komputerach, jak i tabletach oraz telefonach z tym systemem. Została przygotowana we współpracy z Microsoftem.
Aplikacje zostały wyprodukowane na zlecenie Grupy Radiowej Agory przez zespół IT Agory (Windows 10) oraz firmę N7 Mobile (Android).
Tuba.FM udostępnia m.in. kilkadziesiąt najlepszych stacji gatunkowych, kilkaset stacji grających wyłącznie przeboje najpopularniejszych artystów, a także kilkadziesiąt tysięcy stacji radiowych z muzyką wybraną przez użytkowników. Oprócz tego Tuba.FM umożliwia słuchanie radiostacji należących do Grupy Radiowej Agory: Radio Złote Przeboje, Radio TOK FM, Rock Radio, Radio Pogoda).
Według badania Gemius/PBI w maju br. wszystkie strony Grupy Gazeta.pl zanotowały 16,34 mln realnych użytkowników i 622,6 mln odsłon.
Dołącz do dyskusji: Zmiany w Tuba.FM: nowe aplikacje na Androida i Windows 10, wersja płatna bez reklam