Zmiany w polskiej edycji Young Lions
W nadchodzącej edycji Young Lions obok osób zatrudnionych wagencjach reklamowych, będą mogli wziąć udział także młodzipracownicy domów mediowych, biur reklamy mediów, agencji branddesign oraz PR.
Zgłoszenie dokonują podmioty je zatrudniające. W konkursie YoungLions mogą wziąć udział jedynie osoby poniżej 28 roku życia.
Powstanie nowych kategorii konkursowych w polskiej edycji,związane jest z rozszerzeniem samego Young Lions w Cannes (obokkategorii Print, Film i Cyber, wprowadzono w tym roku nowąkategorię Media). Natomiast polskim pomysłem jest ustanowieniekategorii Young Design i Young PR.
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, przedstawicielCannes Lions w Polsce, od 7 lat jest organizatorem konkursu dlamłodych pracowników reklamy - Young Lions.
Zarejestruj się, wymieniaj wiedzę, doświadczenia i poglądy z innymiprofesjonalistami
Cafe.Wirtualnemedia.pl - portalspołecznościowy dla ludzi mediów, reklamy, internetu, marketingu,PR, badań i gospodarki!
Co roku młodzi pracują nad briefami do kampanii społecznych. Wzeszłym roku powstały prace dla Biura Promocji Warszawy (film),oraz dla Amnesty International (print, interactive).
5 stycznia, pod patronatem konkursu Media Trendy, rusza nowakategoria: Young Media Lions. W tej konkurencji rywalizować będąmłode teamy mediaplanerskie, zarówno z domów mediowych, jak i biurreklamy mediów. Nagrodą dla zwycięskiego teamu, za opracowanienajlepszej strategii mediowej, jest wyjazd na Festiwal Cannes Lions2009. Zwycięzców tej kategorii poznamy na Gali Media Trendy 23marca 2009.
Dołącz do dyskusji: Zmiany w polskiej edycji Young Lions