Polacy zwycięzcami Young Lions podczas festiwalu Cannes Lions
Piotr Chrobot i Piotr Osiński z agencji Interactive Solutions/Saatchi & Saatchi Digital zdobyli złoto w konkursie Young Lions podczas festiwalu Cannes Lions. Wygrali w kategorii cyber.
Projekt Piotra Chrobota i Piotra Osińskiego (obaj na zdjęciu poniżej) okazał się najlepszy spośród 38 prac przygotowanych przez teamy z całego świata. Każdy z nich miał za zadanie stworzyć reklamę w ciągu 24 godzin i zaprezentować ją przed jury. W tym roku zadanie, przygotowane we współpracy z Bill & Melinda Gates Foundation, dotyczyło problemu braku dostępu do wystarczającej liczby szczepionek w krajach rozwijających się.
>>> DDB Warszawa z dwoma Srebrnymi Lwami za rozkład jazdy McDonald’s
Uczestnicy Young Lions, wyłaniani wcześniej w konkursach eliminacyjnych organizowanych w poszczególnych krajach, nie mogą mieć więcej niż 28 lat.
Dołącz do dyskusji: Polacy zwycięzcami Young Lions podczas festiwalu Cannes Lions