Zmiany w Polskapresse
Gazety Polskapresse pojawiły się z ujednoliconym dodatkiem Moto Gratka.
Moto Gratka - to wspólna nazwa dodatku ukazującego się w sześciu dziennikach Polskapresse - Dzienniku Bałtyckim, Dzienniku Łódzkim, Dzienniku Zachodnim, Gazecie Krakowskiej, Głosie Wielkopolskim i Słowie Polskim Gazecie Wrocławskiej oraz w tygodnikach mazowieckich Nasze Miasto, który 21 czerwca zadebiutował na rynku.
Każdy tytuł ma wspólna winietę i logo (poza Dziennikiem Bałtyckim). Wszędzie ukazują się wspólne teksty przygotowywane przez redakcję tygodnika Moto Express (Polskapresse oddział Tygodniki). Mają one charakter rynkowo-poradnikowy i skierowane są do kierowców, osób użytkujących samochody, ale też myślących o kupnie, bądź ich sprzedaży. Dodatek zawiera też premiery i nowości, testy i porównania oraz samochody marzeń. Wszystkie teksty znajdują się też na stronie motofakty.pl. Każdy dodatek przygotowywany jest w swoim layoucie i składany w regionie.
Moto Gratka to także ogłoszenia drobne. Nowością jest jednolita prezentacja ogłoszeń. Powstały działy, które mapują się z działami grzbietu głównego. Wszystkie ogłoszenia mają taką samą strukturę treści: marka, rodzaj i pojemność silnika, rocznik, cena, kolor, przebieg, itp.
Moto Gratka ukazuje się w czwartek.
Za reklamy odpowiada Mediatak. Np. reklama w formacie junior
page kosztuje według cennika 23 000 zł, cennikowy koszt reklamy
pakietu całej strony wynosi 46 000 zł.
Zasięg jednej emisji reklamy w dodatku Moto Gratka wynosi około 1,4
mln czytelników (PBC General, SMG/KRC, I-IV '07).
Dołącz do dyskusji: Zmiany w Polskapresse