SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

ZKDP: 'Tina' liderem tygodników poradnikowych

Czerwiec 2008: dalsze spadki na rynku poradnikowych tygodników dlakobiet. Który tytuł stracił najwięcej?

Według najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy,opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, tygodnik "Tina"(Wydawnictwo Bauer) osiągnął w czerwcu 2008 sprzedaż ogółem wwysokości 328 751 egzemplarzy wyprzedzając pozostałe tytuły wsegmencie poradnikowych tygodników dla kobiet. Oznacza tojednoprocentowy spadek w porównaniu do analogicznego okresu w 2007r.

Na drugim miejscu uplasował się tygodnik "Przyjaciółka"(Edipresse Polska) - 324 925 egz., na trzecim "Chwila dla Ciebie"(Wydawnictwo Bauer) - 318 868 egz., na czwartym "Pani Domu"(Marquard Media Polska) - 187 369 egz. Do ZKDP nie dotarły dane osprzedaży "Naj" (G+J Polska).

czerwiec
ZKDP20082007

Średni nakład jednorazowySprzedaż ogółemŚredni nakład jednorazowySprzedaż ogółem
Tina494210328751502680332959
Przyjaciółka529354324925589616367711
Chwila dlaciebie488600318868461368333399
PaniDomu432405187369476615227110
Najb.d.b.d.422587187242

2008

czerwiecmaj

Średni nakład jednorazowySprzedaż ogółemŚredni nakład jednorazowySprzedaż ogółem
Tina494210328751531218331436
Przyjaciółka529354324925465707271161
Chwila dlaciebie488600318868508601338686
PaniDomu432405187369442302216553
Najb.d.b.d.388653175993

Dołącz do dyskusji: ZKDP: 'Tina' liderem tygodników poradnikowych

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl