SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

ZKDP: 'Chwila dla Ciebie' liderem tygodników poradnikowych

Maj 2008: dalsze spadki na rynku poradnikowych tygodników dlakobiet. Który tytuł stracił najwięcej?

Według najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy,opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, tygodnik "Chwila dlaCiebie" (Wydawnictwo Bauer) osiągnął w maju 2008 sprzedaż ogółem wwysokości 338 686 egzemplarzy wyprzedzając pozostałe tytuły wsegmencie poradnikowych tygodników dla kobiet. Oznacza to 3,9procentowy wzrost w porównaniu do analogicznego okresu w 2007r.

Na drugim miejscu uplasował się tygodnik "Tina" (WydawnictwoBauer) - 331 436 egz., na trzecim "Przyjaciółka" (Edipresse Polska)- 271 161 egz., na czwartym "Pani Domu" (Marquard Media Polska) -216 553 egz. a na piątym miejscu "Naj" (G+J Polska) - 175 993egz.

maj
ZKDP20082007

Średni nakład jednorazowySprzedaż ogółemŚredni nakład jednorazowySprzedaż ogółem
Chwila dlaciebie508601338686475122325909
Tina531218331436541975353444
Przyjaciółka465707271161499817285280
PaniDomu442302216553486952236988
Naj388653175993461696201085

2008

majkwiecień

Średni nakład jednorazowySprzedaż ogółemŚredni nakład jednorazowySprzedaż ogółem
Chwila dlaciebie508601338686528619364463
Tina531218331436549327371657
Przyjaciółka465707271161439674247915
PaniDomu442302216553426500215784
Naj388653175993371147181526

Dołącz do dyskusji: ZKDP: 'Chwila dla Ciebie' liderem tygodników poradnikowych

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl