ZenithOptimedia Group zdobyła globalną obsługę Coty
Koncern kosmetyczny Coty Polska wybrał dom mediowy ZenithOptimedia Group (należący do Publicis Groupe) do globalnej obsługi mediowej, zwłaszcza w zakresie planowania i zakupu mediów drukowanych i telewizji.
Wybór ZenithOptimedia Group oznacza, że agencja ta utrzymuje dotychczasową obsługę Coty w Niemczech i Austrii i rozszerza współpracę o 13 kolejnych rynków na całym świecie. Umowa obejmuje regiony Ameryki Północnej, Europy Zachodniej i Europy Środkowo-Wschodniej. W tym kluczowe dla Coty rynki, takie jak Wielka Brytania, Stany Zjednoczone i Niemcy.
ZenithOptimedia Group został wybrany w wyniku czteroetapowego globalnego przetargu, którego szczegółów nie ujawniono. W strukturze ZOG zostanie powołany specjalny zespół specjalistów, którzy zajmą się obsługą wygranego budżetu. Team ten będzie odpowiedzialny za globalną strategię mediową dla Coty dotyczącą mediów tradycyjnych. Działaniami w mediach internetowych ZOG będzie zarządzać we współpracy z innymi agencjami już obsługującymi koncern Coty.
Umowa zacznie obowiązywać od poczatku lipca br. ZOG zajmie się obsługą wszystkich marek firmy, wśród których są m.in. Adidas, Calvin Klein, Chloe, Davidoff, Marc Jacobs, OPI, Playboy, Rimmel i Sally Hansen.
Dołącz do dyskusji: ZenithOptimedia Group zdobyła globalną obsługę Coty