ZenithOptimedia Group i Starcom wybierają Upcast Social na Facebooku
Domy mediowe ZenithOptimedia Group i Starcom MediaVest będą korzystać z narzędzi firmy Upcast Social do zarządzania kampaniami reklamowymi na Facebooku. Spółki właśnie podpisały umowę o strategicznej współpracy w tym zakresie.
- Szukaliśmy partnera technologicznego, który miałby pomóc nam jeszcze lepiej wykorzystać potencjał Facebooka, optymalizować kampanie i zapewnić, że nasi klienci otrzymują najlepsze porady i usługi - opisuje Paweł Modzelewski, interactive manager w agencji Next należącej do Starcom MediaVest. - Jesteśmy pod wrażeniem jak dużym wsparciem obdarza nas Upcast Social oraz jak szybko nasze zespoły nawiązały współpracę i wymieniły się wiedzą, co w efekcie błyskawicznie przełożyło się na poprawę efektywności kampanii - dodaje Agata Majecka, managing director pionu Performics w ZenithOptimedia Group.
Upcast Social zapewnia Starcomowi i ZOG m.in. funkcje Super Groups (przekształcanie reklam w oddzielne kampanie), Action Spec Targeting (targetowanie według aktywności, jakie wykonali użytkownicy Facebooka w konkretnych aplikacjach) oraz strategie optymalizacji sprzedaży. - Korzystanie z tych opcji ułatwia zarządzanie oraz zmniejsza koszty prowadzenia kampanii przy jednoczesnym zwiększeniu efektywności działań - przekonuje Patrycja Matul, business development director w Upcast Social.
Firma pozyskała polskie podmioty do współpracy w wyniku działań new businessowych. Podpisanie umowy, zawartej na czas nieokreślony, został poprzedzonej realizacją testowych kampanii.
Upcast Social ma już innych klientów na polskim rynku, przy czym nie ujawnia ich nazw. Ponadto firma współpracuje z dużymi domami mediowymi i agencjami reklamowymi w Europie, Azji, Australii i Ameryce Północnej.
Dołącz do dyskusji: ZenithOptimedia Group i Starcom wybierają Upcast Social na Facebooku