SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Zdrady” straciły 500 tys. widzów. Polsat przegrywa z konkurencją

Trzeci sezon serialu „Zdrady” po pięciu pierwszych odcinkach gromadzi średnio 1,62 mln widzów, czyli o 500 tys. mniej niż śledziło paradokument rok wcześniej. W czasie emisji produkcji Polsat radzi sobie słabiej od swoich głównych konkurentów.

Średnia widownia pięciu pierwszych odcinków drugiego sezonu serialu „Zdrady” pokazanych w okresie od 6 marca do 3 kwietnia br. (w czwartki o godz. 20.05) wyniosła 1,62 mln osób. Przełożyło się to na 9,97 proc. udziału Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 12,45 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualenemedia.pl.

W badanym okresie największą popularnością cieszył się odcinek paradokumentu wyemitowany 27 marca br. Oglądało go 1,79 mln widzów.

Data

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

27-03-2014

1 787 070

10,95%

20-03-2014

1 712 322

10,46%

13-03-2014

1 553 452

9,51%


W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. produkcja straciła 500 tys. widzów. Wówczas średnia widownia pierwszych pięciu odcinków pierwszego sezonu „Zdrad” wyniosła 2,12 mln osób, co przełożyło się odpowiednio na 13,22 proc. oraz 15,99 proc. udziału (więcej na ten temat).

Polsat w paśmie nadawania „Zdrad” przegrywa walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym. W tym paśmie liderem jest TVP1, która emituje wtedy kroniki sportowe, „Pogodę” oraz „Ojca Mateusza” i osiąga 23,98 proc. udziału. Drugie miejsce zajmuje TVN („Dorada smaku”, „Na Wspólnej” i „W11 - Wydział Śledczy”; 15,16 proc.), a trzecie - TVP2 („Barwy szczęścia” i „Na sygnale”; 13,70 proc.).
Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej Polsat jest trzeci. Pierwsza jest Jedynka, drugi - TVN, a czwarta - Dwójka.

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

TVP1

3 905 139

23,98%

18,58%

TVN

2 468 629

15,16%

15,41%

TVP2

2 230 594

13,70%

11,41%

Polsat - Zdrady

1 623 725

9,97%

12,45%

W każdym odcinku „Zdrad” opowiadana jest historia innej pary, w której jeden z partnerów podejrzewa drugiego o zdradę. Widzowie mogą zobaczyć jak w odkryciu prawdy pomaga mu prywatny detektyw, a pomocy udziela psycholog. Serial paradokumentalny reżyserowany jest przez Okhiła Khamidova i produkowany przez firmę Tako Media.

Dołącz do dyskusji: „Zdrady” straciły 500 tys. widzów. Polsat przegrywa z konkurencją

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Piotr
No i bardzo dobrze że ten para gniot straćił widzów ,Ludzie mają dość tych para gniotów które są największym badziewiem w tv i każda stacja dręczy tymi para gniotami których jest aż za dużo w tv i dlatego tracą widzów bo ludzie nie chcą tych para gniotów oglądać ,dobra passa tych par gniotów mineła !!
odpowiedź
User
Zdzichu
Niech ta głupia Terentiew sama sobie ogląda ten badziew dla umysłowo chorych.
odpowiedź
User
bat na debili
Według mnie największym badziewnym gniotem jest upośledzony i niepełnoletni @Piotruś. Tak tak, dobra passa takiego nudziarza jak ty już dawno minęła...
odpowiedź