'Zarażam radością' w kampanii na rzecz niepełnosprawnychintelektualnie (wideo)
Pod hasłem "Zarażam radością" ruszyła przygotowana przez agencjęTBWA kampania promocyjna na rzecz osób niepełnosprawnychintelektualnie. Akcja obejmująca telewizję, kino, radio, internet,prasę i outdoor prowadzona jest w dwóch wersjach kreacyjnych:męskiej i żeńskiej.
Kampania reklamowa na rzecz niepełnosprawnych intelektualniezgodnie ze swoim hasłem "Zarażam radością" pokazuje, że takie osobyprzekazują innym pozytywne wartości: uśmiech, pasję i wiarę wprzyjaźń. Celem akcji jest ukazanie społeczeństwu problemówniepełnosprawnych umysłowo, przełamanie stereotypów i uprzedzeńoraz przygotowanie akcji mającej na celu zwiększenie zatrudnieniatych osób. Wykorzystywane w kampanii kreacje (5 spotówtelewizyjnych, plakaty graficzne) przygotowane przez agencję TBWAwe współpracy ze Stowarzyszeniem na Rzecz Osób z UpośledzeniemUmysłowym pokazują zarówno młodych mężczyzn, jak i kobiety.
Rozpoczynająca się 19 września kampania "Zarażam radością"prowadzona jest w telewizji (TVP, POLSAT, TVN, Canal+, Puls), wradiu (m.in.: Złote Przeboje, TOK FM, PIN, Polskie Radio) oraz wsieci kin Ciemna City w całej Polsce. Akcja obejmuje też prasę,internet, outdoor (billboardach i citylighty) oraz 3 Space - siećekranów LCD w pubach i sieciach handlowych.
Zakupem mediów na potrzeby zaplanowanej do połowy grudnia zajęłysię domy mediowe Initiative oraz City Art Media oraz agencjaTBWA.
Dołącz do dyskusji: 'Zarażam radością' w kampanii na rzecz niepełnosprawnychintelektualnie (wideo)