Zalando korzysta w kampanii z retargetingu na nośnikach AMS
Firma reklamy zewnętrznej AMS SA wprowadziła tzw. retargeting. Pierwszym klientem korzystającym w swoich działaniach z tego rozwiązania jest platforma zakupowa Zalando, która wykorzystuje synergię działań digital out-of-home i kampanii online.
Retargeting od AMS ma pozwolić klientom realizującym kampanie DOOH (digital out-of-home) zwiększyć skuteczność dotarcia do odbiorców w określonej grupie celowej. Z tej możliwości skorzystało już Zalando, zapewniając synergię działań reklamowych online z ofertą digital OOH AMS. Kampania „Here to Stay” prowadzona jest na nośnikach digital citylight w największych miastach w Polsce.
Retargeting umożliwia dotarcie z przekazem reklamowym do osoby, która znalazła się w pobliżu kampanii prowadzonej na nośnikach digital Out-of-Home AMS i należy do określonej grupy celowej. Poprzez połączenie świata reklamy zewnętrznej z kampanią online marka może wzmocnić przekaz i precyzyjniej dotrzeć do klienta.
W przypadku kampanii Zalando osoba, która spotka reklamę na przystanku, podobny komunikat zobaczy w swoim smartfonie, co ułatwi możliwość zakupu czy przejrzenia oferty.
- Outdoor łączy świat offline ze światem online, a Zalando, korzystając z naszej oferty, ma dodatkowo możliwość bardzo precyzyjnego wyboru grupy, której wyświetlimy kampanię retargetingową. To w jeszcze większym stopniu wpływa na efektywność działań i zwiększa konwersję - mówi Radosław Gołąb, dyrektor ds. rozwoju oferty digital AMS.
AMS Digital oferuje dotarcie do odbiorców za pośrednictwem ponad 4000 punktów styku. Na przystankach – dzięki nośnikom digital citylight, przy kluczowych skrzyżowaniach poprzez digital cityscreeny, w galeriach handlowych poprzez nośniki digital indoor i digital indoorscreen oraz podczas korzystania z bankomatów i oglądania kanałów Video Out-of-Home z autorskim kontentem: Move TV w klubach fitness z segmentu premium i Traffic TV w autobusach w Warszawie.
Dołącz do dyskusji: Zalando korzysta w kampanii z retargetingu na nośnikach AMS
Na stronach dorzeczy.pl, wsieci.pl, gazetapolska.pl, tvpinfo.pl, itd, itp.