Żabka wprowadza do oferty świeże dania Le’Frog
Sieć sklepów Żabka debiutuje z nową marką własną świeżych dań gotowych premium Le’Frog.
Nazwa marki Le’Frog w żartobliwy sposób nawiązuje do francuskich tradycji kulinarnych i nazwy sieci Żabka. W jej ofercie są dania lunchowe, sałatki, przekąski śniadaniowe i desery z krótkim terminem przydatności do spożycia. Dania nowej marki dostępne są już w 22 sklepach Żabka w Warszawie.
- Z marką Le’Frog zwracamy się na początek do mieszkańców Warszawy, którzy żyjąc i pracując w pośpiechu, chcą zjeść świeży i wysokiej jakości posiłek jak z restauracji. Produkty marki Le’Frog są przygotowywane tego samego dnia, w którym są dostarczane do sklepów. Nowa marka dań gotowych stanowi ciekawą propozycją dla osób, które dbają o swoje zdrowie i zbilansowaną dietę. Od teraz mogą one wybierać produkty przygotowane ze świeżych i różnorodnych składników w 22 warszawskich sklepach, a niebawem w kolejnych - komentuje Jerzy Roguski, dyrektor handlowy w Żabka Polska.
Co w menu Le’Frog?
Produkty Le’Frog oferowane są w małych, poręcznych porcjach, w ręcznie plombowanych i datowanych opakowaniach. Od momentu ich przygotowania do znalezienia się na sklepowej półce mija mniej niż 24 godziny, a ich termin ważności to jedynie 48 godzin.
Klienci mają obecnie do wyboru m.in. jogurt mango z owsianką, placuszki biszkoptowe z melonem, placuszki warzywne, mix sałat z łososiem, sałatki: z kuskusem i kurczakiem, z kaszą gryczaną i dynią, z pęczakiem, kurczakiem i kapustą modrą czy grandine. W ofercie deserów znalazły się: kokosowy pudding z tapioki z musem z mango, mus z kaszy jaglanej z truskawkami, panna cotta malinowa.
Firma Żabka Polska jest właścicielem 6250 placówek Żabka prowadzonych przez 4700 franczyzobiorców.
Dołącz do dyskusji: Żabka wprowadza do oferty świeże dania Le’Frog