Znamy zwycięzców Young Creatives Cannes 2022
Cannes Lions, Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR i Klub Twórców Reklamy ogłosili zwycięzców konkursu kreatywności Young Creatives Cannes 2022.
W tegorocznej edycji Konkursu Young Creatives Cannes wzięło udział aż 117 zespołów, które pracowały nad briefami przygotowanymi przez partnerów. W tym roku to: Ukraiński Dom w Warszawie - Fundacja "Nasz Wybór"– (Print); Youtube Dla Fundacji Multiocalenie (Film); HBO MAX (Digital); Muzeum Etnograficzne w Warszawie (Design); Samsung (PR); Fundacja Panoptykon (Media); Fundacja Ekologiczna Pszczoła Musi Być (Clients).
Zobacz: Joanna Bauer i Joanna Wojtach zwyciężczyniami Young Creatives Eurobest 2021
Laureaci Young Creatives Cannes 2022
Young Creatives konkurs stanowi także polskie eliminacje do międzynarodowych finałów (Young Lions Competition) oraz daje możliwość wyjazdu na największy festiwal kreatywności — Cannes Lions.
Zdobywcami statuetek-totemów zostały duety talentów w 7 kategoriach:
Digital: Anna Kubas i Joanna Juchacz, VMLY&R
Design: Marta Adamkowska i Miłosz Maciejewski, BBDO
Film: Michał Witek i Michał Basiński, Freundschaft
Print: Aleksander Madej i Gabriela Brzezińska, 180heartbeats + Jung v. Matt
Media: Martyna Harasimowicz i Bartosz Jurczyk, Havas Media
PR: Ewa Grabek i Szymon Dziewięcki, SEC Newgate CEE
Clients: Olga Wróbel i Kamil Wójcik, Carlsberg
Wręczenie Totemów Kreatywności zwycięzcom odbyło się 5 maja podczas gali w Państwowym Muzeum Etnograficznym w Warszawie.
Zobacz: Ponad 1300 zgłoszeń do nagród KTR i Innovation 2021
Za tegoroczną komunikację odpowiada duet Olga Koka Skowrońska – Totem Studio i Ernest Wińczyk – Wunder Kamera.
Organizatorami konkursu są Cannes Lions, Young Creatives: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Klub Twórców Reklamy.
Dołącz do dyskusji: Znamy zwycięzców Young Creatives Cannes 2022