SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

WWF Polska szuka agencji PR na czas kampanii parlamentarnej

Fundacja WWF Polska zaprasza agencje do składania ofert na usługi political public relations w ramach zbliżającej się kampanii parlamentarnej - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.

WWF Polska chce nawiązać współpracę, która na jej zlecenie zajmie się usługami political public relations w ramach zbliżającej się kampanii parlamentarnej. Chodzi m.in. o dotarcie z ankietą wyborczą do polityków różnych partii, obsługa w zakresie public relations, wsparcie merytoryczne i logistyczne przy organizacji debat z politykami, doradztwo z zakresu marketingu politycznego, wsparcie w dotarciu do polityków wszystkich opcji politycznych

Do  zadań wybranej agencji należeć będzie m.in. zapewnienie odpowiedzi na ankietę wyborczą skierowaną do polityków (co najmniej 100 odpowiedzi aktualnych parlamentarzystów przynależących do kluczowych ugrupowań politycznych: Prawo i Sprawiedliwość, Solidarna Polska, Platforma Obywatelska, Nowoczesna, Polska 2050 Szymona Hołowni, Lewica: SLD, Wiosna, Razem, Zieloni, Polskie Stronnictwo Ludowe, Konfederacja, Agrounia, Porozumienie).

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Agencja ta zajmie się też m.in. doradztwem w zakresie strategii komunikacji z mediami i interesariuszami, w tym w zakresie
treści kierowanych na podstronę internetową WWF oraz komunikatów do mediów, także w sytuacjach kryzysowych; stand-by (gotowość do podjęcia działań w razie istotnych zdarzeń związanych z tematem kampanii); consulting przy przygotowywaniu treści innych komunikatów w ramach kampanii pod kątem ryzyk komunikacyjnych oraz pośrednictwo i pomoc w kontakcie z adwersarzami/interesariuszami.

Wybrana firma będzie również odpowiadać za wsparcie merytoryczne przy wyborze lokalizacji, terminu i scenariusza debat (3-4 debaty) oraz prelegentów, propozycje i współpracę przy wyborze moderatora i eksperta, koordynację współpracy z panelistami (zapewnienie przy każdym z 3-4 wydarzeń minimum 4 zaakceptowanych przez WWF polityków reprezentujących kluczowe komitety wyborcze).

WWF wyjaśnia, że  decyzje polityczne ugrupowania politycznego, które wygra wybory parlamentarne w 2023 r. i zdobędzie większość niezbędną do uformowania rządu, jest kluczowa dla dalszego losu naszego kraju i planety. Z tego względu Fundacja chce podjąć działania rzecznicze i komunikacyjne w ramach trwającej kampanii wyborczej, w celu wniesienia tematów środowiskowych i klimatycznych do debaty publicznej i nadania im narracji proekologicznej.

Celem WWF Polska jest to, by w politycznej dyskusji pojawiły się tematy kluczowe z perspektywy środowiskowej, takie jak m.in.  bezpieczeństwo wodne: gospodarowanie wodami, jakość wody i ich zanieczyszczanie, w tym Odra, regulacja rzek vs. rewitalizacja, zapobieganie suszom i powodziom, bezpieczeństwo klimatyczne i energetyczne: odejście od węgla i paliw kopalnych, neutralność
klimatyczna (w przemyśle, budownictwie, transporcie, energetyce), samorządność energetyczna, sprawiedliwa transformacja oraz  bezpieczeństwo żywnościowe: wpływ produkcji żywności na środowisko i klimat, edukacja klimatyczna, dieta przyjazna planecie.

Zainteresowane agencje mogą składać oferty do 27 kwietnia br., wybór zwycięzcy zaplanowany jest w okresie od maja do lipca br. Zaplanowane przez WWF Polska działania publiczne w ramach kampanii będą organizowane w okresie sierpień-wrzesień br.

Dołącz do dyskusji: WWF Polska szuka agencji PR na czas kampanii parlamentarnej

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
strychulec
Czyli wwf to organizacja polityczna?
14 4
odpowiedź