Wszystkie „złote” kampanie z Effie 2013 (wideo case study)
Zapraszamy do obejrzenia prezentacji sześciu kampanii, za które w tegorocznym konkursie przyznano złote nagrody: „5. Stadionu” Tyskiego, Pascala i Okrasy w Lidlu, Serca i Rozumu w Orange, kampanii pożyczki w ING Banku Śląski, reklam Pharmatonu Geriavitu z Bogusławem Lindą oraz „150 godzin” Opla.
Tyskie - 5. Stadion
Zgłaszający: DDB Warszawa
Klient: Kompania Piwowarska
Produkt: piwo Tyskie
Kategoria: Napoje
Nagroda: Grand Prix
Zasadnicza część kampanii „5. Stadion” Tyskiego trwała od lutego do czerwca ub.r. i obejmowała reklamy ze Zbigniewem Bońkiem, Luisem Figo i Marco van Bastenem, działania w internecie (interaktywny 5. stadion) i punktach sprzedaży (flagi dla kibiców) oraz miniserial reklamowy w TVP. Przy akcji oprócz agencji DDB Warszawa pracowały firmy Tequila Polska, Wilk Studio, Starcom i Raczkiewicz Chenczke Consultants.
>>> Effie 2013: Grand Prix za „5. Stadion” Tyskiego, DDB i Starcom firmami roku
Komunikację sportową Tyskiego przedłużono na czas igrzysk olimpijskich w Londynie, angażując do działań dziennikarza Tomasza Zimocha (zobacz szczegóły), natomiast miniserial „5. Stadion”. wrócił na antenę TVP1 wiosną br. (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: Wszystkie „złote” kampanie z Effie 2013 (wideo case study)