Wszystkie tygodniki yellow na minusie. „Życie na Gorąco” straciło najwięcej
W listopadzie ub.r. wszystkie tygodniki yellow zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem. Najwięcej straciło „Życie na Gorąco”, które utrzymało się na pozycji zdecydowanego lidera sprzedaży w segmencie.
Liderem wśród tygodników yellow (wydawcą wszystkich pism jest Wydawnictwo Bauer) pozostaje „Życie na Gorąco”, którego średnia sprzedaż ogółem w listopadzie 2015 roku względem listopada 2014 roku zmalała o 8,66 proc. i wyniosła 524 808 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Druga lokata należała do „Twojego Imperium”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 3,86 proc. do 301 123 egz.
Na ostatnim miejscu podium uplasował się tygodnik „Rewia”, którego wynik sprzedażowy w badanym miesiącu uplasował się na poziomie 221 671 egz., po spadku o 2,52 proc.
Wirtualnemedia.pl |
listopad |
|||||
ZKDP |
2015 |
2014 |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Życie na Gorąco |
698 588 |
524 808 |
524 808 |
732 393 |
574 577 |
574 577 |
Twoje Imperium |
414 744 |
301 123 |
301 123 |
436 905 |
313 214 |
313 214 |
Rewia |
313 444 |
221 671 |
221 671 |
330 658 |
227 404 |
227 404 |
Świat & Ludzie |
270 435 |
175 305 |
175 305 |
285 920 |
188 626 |
188 626 |
Dobry Tydzień |
277 917 |
168 192 |
168 192 |
322 431 |
171 469 |
171 469 |
Na Żywo |
265 176 |
164 075 |
164 075 |
274 883 |
178 659 |
178 659 |
W porównaniu do października ub.r. prawie wszystkie tytuły zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Dobry Tydzień” - było to 8,21 proc. Jedyny wzrost, wynoszący 7,28 proc., odnotowała „Rewia”.
Wirtualnemedia.pl |
2015 |
|||||
ZKDP |
listopad |
październik |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Życie na Gorąco |
698 588 |
524 808 |
524 808 |
734 755 |
533 405 |
533 405 |
Twoje Imperium |
414 744 |
301 123 |
301 123 |
421 156 |
304 140 |
304 140 |
Rewia |
313 444 |
221 671 |
221 671 |
314 440 |
206 630 |
206 630 |
Świat & Ludzie |
270 435 |
175 305 |
175 305 |
280 512 |
175 607 |
175 607 |
Dobry Tydzień |
277 917 |
168 192 |
168 192 |
282 429 |
183 240 |
183 240 |
Na Żywo |
265 176 |
164 075 |
164 075 |
273 135 |
172 757 |
172 757 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: Wszystkie tygodniki yellow na minusie. „Życie na Gorąco” straciło najwięcej