SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

"Wprost" dogonił "Newsweek", Gazeta Polska w górę o 158 proc.

Na pozycji lidera sprzedaży wśród tygodników opinii znalazła się we wrześniu br. "Polityka" - najwięcej zyskały “Gazeta Polska” (158 proc.) i “Wprost” - raport portalu Wirtualnemedia.pl.

Rozpowszechnianie płatne razem tygodnika "Polityka" („Polityka” Spółdzielnia Pracy) we wrześniu 2010 roku wyniosło 144 843 egz. i było wyższe o 2,3 proc. niż rok wcześniej - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Tuż za "Polityką" uplasował się "Gość Niedzielny" (Wydawnictwo Kurii Metropolitalnej "Gość Niedzielny”) ze sprzedażą na poziomie 141 033 egz. (wzrost o 7,6 proc.).

Na trzecim miejscu znalazł się "Newsweek Polska" (Ringier Axel Springer Polska), który sprzedał się w ilości 121 992 egz., notując 6,1 proc. wzrost sprzedaży.

Na czwartej pozycji uplasował się "Wprost" (AWR "Wprost") z wynikiem 118 762 egz., który we wrześniu br. zwiększył sprzedaż o 31 proc. w stosunku do analogicznego miesiąca 2009 r.

Na szóste miejsce spadł (w dół o 31 proc.) tygodnik “Przekrój” (Wydawnictwo Przekrój), który wyprzedziła “Gazeta Polska" (wzrost sprzedaży o 158 proc.).  

wrzesień 2010 2009
ZKDP średni nakład jednorazowy Rozpowszechnianie płatne razem średni nakład jednorazowy Rozpowszechnianie płatne razem
Polityka 191 781 144 843 198 649 141 575
Gość Niedzielny 201 313 141 033 189 931 131 872
Newsweek Polska 192 496 121 992 183 187 114 311
Wprost 175 883 118 762 174 219 90 239
Gazeta Polska 111 079 64 960 58 348 25 148
Przekrój 85 000 47 059 94 250 52 796
Przewodnik Katolicki 40 011 27 229 31 606 28 134
Przegląd 65 600 22 414 68 088 22 428
Tygodnik Powszechny 40 104 21 595 41 268 23 836

 
2010 wrzesień sierpień
ZKDP średni nakład jednorazowy Rozpowszechnianie płatne razem średni nakład jednorazowy Rozpowszechnianie płatne razem
Polityka 191 781 144 843 192 644 150 051
Gość Niedzielny 192 496 141 033 200 508 137 332
Newsweek Polska 175 883 121 992 206 953 134 926
Wprost 175 883 118 762 170 793 110 676
Gazeta Polska 111 079 64 960 100 514 60 850
Przekrój 85 000 47 059 87 200 48 857
Przewodnik Katolicki 40 011 27 229 40 012 27 215
Przegląd 65 600 22 414 68 100 23 228
Tygodnik Powszechny 40 104 21 595 38 326 22 035



Wśród tygodników zamieszczających przedruki z prasy polskiej i zagranicznej liderem była tradycyjnie "Angora" (Wydawnictwo Westa-Druk Mirosław Kuliś), która we wrześniu 2010 r. zanotowała wzrost o 13 proc. i sprzedała się w ilości 386 851 egz.    

wrzesień 2010 2009
ZKDP średni nakład jednorazowy Rozpowszechnianie płatne razem średni nakład jednorazowy Rozpowszechnianie płatne razem
Tygodnik Angora 522 985 386 851 484 822 342 134
Forum 30 126 17 195 32 052 17 297
 
2010 wrzesień sierpień
ZKDP średni nakład jednorazowy Rozpowszechnianie płatne razem średni nakład jednorazowy Rozpowszechnianie płatne razem
Tygodnik Angora 522 985 386 851 521 324 395 642
Forum 30 126 17 195 30 144 17 523


 

Dołącz do dyskusji: "Wprost" dogonił "Newsweek", Gazeta Polska w górę o 158 proc.

19 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
No i co panowie "medioznawcy"?
Coś się nie sprawdziły wasze przewidywania, że Lis położy Wprost? A może by tak odszczekać?
0 0
odpowiedź
User
m
Zaczęłam czytać Wprost. A tzw. znawcy , śmiech mnie ogarnia;-)
0 0
odpowiedź
User
PP
No właśnie pissowskie szczekaczki potrafią tylko sączyć jad nienawiści. Na kolana teraz i przepraszać Lisa!
0 0
odpowiedź