SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Wpadnij w letni rytm promocji” - zachęca Škoda (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa wspierająca promocję cenową samochodów Škoda Fabia, Škoda Rapid i Škoda Roomster. Akcję przygotowały firmy Opcom i MediaCom Warszawa.

Bohaterem nowego spotu Škody jest perkusista wybijający dynamiczny rytm, zgodnie z którym prezentowane są promocyjne warunki cenowe obowiązujące obecnie na modele samochodów Škoda Fabia, Škoda Rapid i Škoda Roomster. Hasło główne reklam to: „Wpadnij w letni rytm promocji w salonach Škoda”.

Kampania obejmuje telewizję, internet, radio i prasę. Adaptacją spotu telewizyjnego i kreacją innych reklam zajęła się agencja Opcom, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom Warszawa.

Dołącz do dyskusji: „Wpadnij w letni rytm promocji” - zachęca Škoda (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl