Wonga zaprasza do Testu Osobowości Finansowej w kampanii Kapitalni.org
Firma pożyczkowa Wonga rozpoczyna ogólnopolską kampanię promującą platformę edukacyjną Kapitalni.org. Firma chce zachęcić jak największą liczbę Polaków do rozszerzenia wiedzy o zagadnieniach finansowych i zdobycia praktycznych umiejętności, pozwalających skutecznie zarządzać budżetem domowym.
Wonga rozwija platformę edukacyjną Kapitalni.org od dwóch lat. Po raz pierwszy będzie ona wspierana ogólnopolską kampanią reklamową w internecie. Jej celem jest zaangażowanie jak największej liczby Polaków do pogłębiania wiedzy o finansach. Kampania pod hasłem „Ogólnopolski Test Osobowości Finansowej” będzie zachęcać do rozpoczęcia przygody z portalem. Pierwszych 500 osób, które ukończą test, otrzyma koszulki Kapitalni.org z typem osobowości finansowej, do której zostali przyporządkowani.
Kampania promująca Kapitalni.org, która startuje 15 maja, będzie realizowana na największych portalach internetowych. Będzie obejmowała m.in. działania SEM, mailingi i reklamy w sieciach afiliacyjnych, działania promocyjne na Facebooku, a także pre-rolle na YouTube.
Za strategię real time performance marketing odpowiada firma Novem, natomiast za kreację kampanii - agencja reklamowa S4. W akcję zaangażowani są też influencerzy.
Dołącz do dyskusji: Wonga zaprasza do Testu Osobowości Finansowej w kampanii Kapitalni.org