Wojciech Wężyk: z Ergo Hestii do własnej agencji Brandscope
Wojciech Wężyk kończy pracę w biurze prasowym Grupy Ergo Hestia. Razem z Wojciechem Makaciem rozpoczyna prowadzenie agencji Brandscope.
Wojciech Wężyk (na zdjęciu) w biurze prasowym Grupy Ergo Hestia pracował od początku 2009 roku, zajmując stanowisko dyrektora. Wcześniej był m.in. dyrektorem ds. PR w firmie Goldenegg-Niezależni Doradcy Finansowi oraz rzecznikiem prasowym Multibanku.
Z końcem listopada Wężyk odchodzi z Ergo Hestii i rozpoczyna pracę we własnej agencji Brandscope. Będzie ją prowadził wspólnie z Wojciechem Makaciem, który również kończy pracę w Ergo Hestii, gdzie pełnił ostatnio funkcję dyrektora biura marketingu i PR.
Brandscope oferuje usługi z zakresu marketingu, business development oraz public relations. Agencja zamierza obsługiwać przede wszystkim klientów z branży finansowej i prawnej. Firma podpisała już kilka umów dotyczących współpracy. Wężyk i Makać nie planują dużej rekrutacji do swojej agencji, nawiązali już natomiast współpracę z kilkoma freelancerami.
Dołącz do dyskusji: Wojciech Wężyk: z Ergo Hestii do własnej agencji Brandscope