SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Wojciech Opyd zamiast Dominika Łabuzka dyrektorem kreatywnym Heads Advertising

Z początkiem sierpnia nowym dyrektorem kreatywnym Heads Advertising został Wojciech Opyd. Zastąpił Dominika Łabuzka, który odchodzi z agencji.

Wojciech OpydWojciech Opyd

Jak wyjaśnia Mieczysław Bielawski, współwłaściciel Heads Advertising, zmiana na stanowisku dyrektora kreatywnego jest efektem strategii wzmacniania kreatywnych zasobów agencji.

Opyd do Heads Advertising przechodzi z Ringier Axel Springer Polska, gdzie realizował kampanie dla marek takich jak: Onet, Noizz, Business Insider i Newsweek Polska.

Wcześniej pracował m.in. dla marek: Maspex, Bahlsen, Hasco-Lek, Procter & Gamble czy Nestlé.

 

 

 

Dołącz do dyskusji: Wojciech Opyd zamiast Dominika Łabuzka dyrektorem kreatywnym Heads Advertising

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl