SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Wizerunek Dody wart 160 milionów

Celebrytką 2009 roku okazała się bez wątpienia Doda. Wokalistka, której nazwisko pojawiło się w minionym roku w 4325 publikacjach prasowych przebiła wszystkich. Specjaliści z PRESS-SERVICE Monitoring Mediów wycenili jej wizerunek prasowy na ponad 160 milionów złotych.

Dorota Rabczewska w pokonanym polu pozostawiła nie tylko swoje konkurentki z branży muzycznej - Edytę Górniak i Marylę Rodowicz. Znacznie mniej publikacji zanotowali również najbardziej medialni aktorzy i gwiazdy telewizji.

Najpopularniejszą aktorką w Polsce była Krystyna Janda, która w raporcie za 2008 rok nie pojawiła się nawet w pierwszej piątce. Ekwiwalent reklamowy publikacji o niej nie przekroczył jednak 54 milionów złotych. Natomiast drugi w tej klasyfikacji Borys Szyc - lider ubiegłorocznego rankingu - był bliski osiągnięcia 50 milionów złotych. Na podium wśród aktorów znalazł się także Tomasz Karolak.

Tylko o Edycie Górniak - drugiej w kategorii muzyka - prasa pisała więcej niż połowę z tego, co o Dodzie. Trzecia Maryla Rodowicz zanotowała minimalnie więcej publikacji prasowych, niż Kayah, ale ich wartość była niższa.

W kategorii telewizja pierwszą pozycję zajął Tomasz Lis - 1713 publikacji. Druga była Katarzyna Cichopek (1585), a tuż za nią uplasował się Kuba Wojewódzki (1342). Jednak ekwiwalent reklamowy artykułów na temat Lisa był zdecydowanie najniższy z całej trójki.

Najczęściej na pierwszych stronach gazet pojawiała się Doda (310 razy). W tej kategorii jej przewaga nad Edytą Górniak (243) nie była już tak miażdżąca. Zdecydowany lider drugiej strony to Tomasz Lis (447).

O gwiazdach muzyki najczęściej pisało się w styczniu, sierpniu i grudniu. Popularność aktorów wrastała w miesiącach wakacyjnych - czerwcu i lipcu, natomiast gwiazd telewizji zimą - w styczniu i grudniu.

Dołącz do dyskusji: Wizerunek Dody wart 160 milionów

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl