Wirtualny Doradca pojawia się na stronach trzech wydawnictw
Trzy wydawnictwa z branży marketingu i IT: AdPress, Migut Media i IPM wprowadzają na swoje strony internetowe Wirtualnego Doradcę - program typu chatterbot opracowany przez firmę Stanusch Technologies. Aplikacja wykorzystująca techniki sztucznej inteligencji odpowiada w języku naturalnym na pytania internautów.
Wydawnictwo AdPress wyposaży wprowadzanego do portalu Brief Wirtualnego Doradcę w bazę informacji na temat współczesnego marketingu obejmującą ponad 2 tys. faktów, definicji oraz przykładów. Aplikacja zindeksuje też zasoby tej strony internetowej.
Wersja Wirtualnego Doradcy wprowadzana przez Migut Media będzie natomiast kojarzyć pewne fakty i samodzielnie odpowiadać na pytania, które nie są wpisane w program komputerowy sterujący wirtualną postacią. Aplikacja zostanie wyposażona w dane zawarte w Raporcie Teleinfo 1000 oraz magazynie IT Reseller, dzięki czemu internauci korzystający z witryn czasopism Migut Media będą mogli w języku naturalnym zapytać o szczegółowe informacje dotyczące największych firm branży IT.
Z kolei IPM, wydawnictwo prowadzące sześć magazynów branżowych oraz cztery serwisy internetowe dla sektora B2B, wykorzysta semantyczną wyszukiwarkę internetową Wirtualnego Doradcy, która będzie stale przeszukiwała zasoby serwisów i nawigowała po ich treści. Ponadto program będzie posiadał wiedzę na temat samej firmy i jej oferty.
Dołącz do dyskusji: Wirtualny Doradca pojawia się na stronach trzech wydawnictw