SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Wirtualna Polska największą grupą medialną w polskim internecie

Wirtualna Polska wyprzedziła Onet. Zgodnie z najnowszymi wynikami badania Gemius/PBI w kwietniu 2018 roku wszystkie serwisy Grupy WP odwiedziło 20,9 mln realnych użytkowników, którzy spędzili w nich 124 mln godzin, wykonując 2,8 mld odsłon. Średni czas na użytkownika wyniósł aż 5 godzin i 56 minut.

Takimi wynikami miesięcznymi na polskim rynku nie może pochwalić się żadna z internetowych grup medialnych. W porównaniu do kwietnia 2017 roku Grupa WP zyskała ponad 180  tys. realnych użytkowników, podczas gdy Grupa Onet-RAS Polska straciła ponad 470 tys.

- Pierwsze miejsce serwisów WP to duże wyróżnienie i dowód zaufania użytkowników. Wyniki badań pokazują, że przyjęta przez nas strategia przynosi efekty. Dlatego nadal będziemy dostarczać Polakom interesujące, unikatowe treści i pozostaniemy partnerem  w podejmowaniu codziennych decyzji - mówi Joanna Pawlak, prezes WP Media SA.

Grupa WP jest również liderem średnich wyników dziennych, które stanowią cenne źródło wiedzy przy planowaniu krótkoterminowych kampanii. W kwietniu 2018 roku jej serwisy dziennie odwiedzało prawie 6,4 mln realnych użytkowników. Średni dzienny czas na użytkownika wyniósł 38 min i ponownie jest to najlepszy wynik wśród grup medialnych.

- Jesteśmy największą grupą medialną i to nie w jednym, ale aż w pięciu parametrach. Mamy najwięcej użytkowników, odsłon, największy zasięg, także najbardziej angażujemy pod względem czasu i czasu na użytkownika. Za te wyniki, osiągnięte na szalenie konkurencyjnym rynku, chcę bardzo podziękować setkom osób, które każdego dnia pracują dla Wirtualnej Polski. Niewielka różnica między nami, a konkurencją tylko mobilizuje do dalszej pracy - mówi Tomasz Machała, wiceprezes WP Media ds. produktu wydawniczego.

Wirtualna Polska to grupa spółek działających w mediach i e-commerce. Pod względem liczby realnych użytkowników Grupa WP jest także liderem aż 11 kategorii tematycznych w badaniu Gemius/PBI. Są to m.in. Biznes, finanse, prawo; Zdrowie i medycyna; Styl życia i Serwisy kobiecie. Należą do nich m.in. serwisy Money.pl, abcZdrowie.pl i WP Kobieta.