Wiosenna kampania wizerunkowa marek grupy Goodyear Polska
Grupa Goodyear w Polsce rozpoczyna wiosenną kampanię wizerunkową swoich marek: Goodyear, Dunlop, Fulda i Dębica. Działania obejmą swoim zasięgiem prasę, radio, telewizję, internet, a także kino oraz zewnętrzne nośniki reklamy.
Celem kampanii wizerunkowej marki Goodyear jest przedstawienie jej jako innowacyjnej i bezpiecznej. Wartości te zostaną zaprezentowane w reklamie telewizyjnej, którą będzie emitowana w TVN 24, TVN CNBC Biznes, TVN Turbo, Discovery i TVP Info. Kwestia bezpieczeństwa będzie również przewodnim tematem konkursu, który na trzy tygodnie zagości na antenie Radia PiN. Główna nagroda to atrakcyjne szkolenie w Akademii Bezpiecznej Jazdy. Marka Goodyear będzie obecna także w internecie, m.in. w portalach dziennik.pl, gazeta.pl, interia.pl, onet.pl, rzeczpospolita.pl i wp.pl. Ponadto, wszyscy zainteresowani poprawą swoich umiejętności prowadzenia samochodu, będą mogli wejść na specjalną stronę internetową www.bezpieczneprowadzenie.pl, gdzie znajdą nie tylko szczegółowe informacje na ten temat, ale także filmy z instruktarzem do pobrania.
W kampanii prasowej podkreślane będą innowacyjność,
zaangażowanie w troskę o bezpieczeństwo i prestiż marki.
Z kolei reklama produktowa przedstawiać będzie markę jako eksperta
np. w kategorii opon 4x4. Reklama ukaże się w takich tytułach, jak
Polityka, Forum, Forbes, Logo, Harvard Business Review, Golf 24,
Pani, In Style, Auto Moto, Auto Motor i Sport, Motor, Off Road.pl,
Auto Świat 4x4 oraz Wyprawy 4x4.
Kampania wizerunkowa marki Dunlop kładzie szczególny nacisk na Touch Technology, które zastosowano w najnowszych oponach Dunlopa.
Spoty reklamowe Dunlop pojawią się w takich stacjach telewizyjnych, jak Canal+ Sport, Extreme, Polsat Sport, TVN Turbo i Sportklub. Reklamy będą mogli oglądać także miłośnicy kina, przed projekcjami mocnych, męskich filmów w Cinema City, Mutikinie i Silver Screen.
Z kolei w reklamie prasowej, marka zaprezentuje swój nowy produkt - letnią oponę Dunlop SP Sport Maxx TT, wyposażoną w Touch Technology. Reklamy będzie można znaleźć w typowo męskich tytułach: Auto Tuning Świat, BMW Trends, CKM, Playboy, Extremium, GT, Maxi Tunning, Top Gear, V12, Auto Katalog Świat Tunningu. Dunlop będzie obecny także w internecie, m.in. na stronach tuning.pl, motoplaneta.pl, wp.pl - mężczyzna, extremesport.pl, v10.pl, gazeta.pl - auto-moto-sport, wp.pl - sport, interia.pl - facet, interia.pl - motoryzacja, interia.pl - sport, scigacz.pl, maxituning.pl, autotuningswiat.pl, szybko.pl. Dodatkowo, na stronie www.touchtechnology.pl, internauci będą mogli szczegółowo poznać korzyści wynikające z Touch Technology oraz sprawdzić propozycję nowoczesnych opon Dunlop, które wyposażone zostały w tę innowacyjną technologię.
Marka Fulda od wielu lat wykorzystuje wizerunek czarnego jaguara oraz hasło "czarna, szeroka, mocna".Tak też będzie i w tym sezonie, ale działania zostaną rozszerzone o te niestandardowe, które rzadko są wykorzystywane przez firmy motoryzacyjne. Marka Fulda została sponsorem czarnego jaguara o imieniu Beata, który mieszka w warszawskim ZOO. Komunikacja wizerunku marki w głównej mierze będzie opierać się na wydarzeniach z wybiegu jaguarów. W tym celu została zbudowana specjalna strona internetowa, na którą można wejść poprzez główną stronę Fuldy - www.fulda.com.pl. Na stronie będzie wiele atrakcji i ciekawych informacji oraz konkurs, w którym można wygrać komplet opon Fulda. Na początku kwietnia rozpocznie się kampania wizerunkowa w Internecie. Równolegle w serwisach oponiarskich będzie prowadzony konkurs "Fuldujemy darmowe tankowanie", w którym zwycięzcy otrzymają karty przedpłacone na darmowe tankowanie.
Marka opon Dębica także zostanie wsparta kampanią reklamową. Kampania będzie koncentrować się na przedstawieniu nowej opony letniej Dębica Passio 2.
Kampania wizerunkowa, która ruszy w ostatnim tygodniu marca,
obecna będzie przede wszystkim w stacjach telewizyjnych i
radiowych. Spoty reklamowe, nawiązujące do sloganu "Ja? Nie
Dębica!", który wszedł już na stałe do potocznego języka, będą
informowały o podstawowej korzyści nowej opony - dłuższym przebiegu
w stosunku do poprzedniczki. Marka Dębica będzie również
sponsorowała popularne programy telewizyjne: Familiadę w TVP2, czy
prognozę pogody w TV Polsat. Będzie także obecna w wybranych
dziennikach, m.in. w Super Expressie i Fakcie.
Kampanie marek Grupy Goodyear zostały przygotowane przez agencje reklamowe S4, Saatchi&Saatchi oraz BBH, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Universal McCann.
Dołącz do dyskusji: Wiosenna kampania wizerunkowa marek grupy Goodyear Polska