SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Wiosenna kampania wizerunkowa Goodyear

Grupa Goodyear w Polsce rozpoczęła wiosenną kampanię wizerunkową swoich marek - Goodyear, Dunlop, Fulda i Dębica.

Działania obejmą swoim zasięgiem prasę, radio, telewizję, internet oraz zewnętrzne nośniki reklamy. Dodatkowo, dla użytkowników marki Fulda przygotowano konkurs SMS-owy, natomiast dla kierowców jeżdżących na oponach Dębicy, konkursy w prasie ogólnopolskiej. Kampania będzie wspierała działania promocyjne, prowadzone w okresie od 26 marca do 23 kwietnia 2007 roku.

„Podstawowym celem kampanii jest przypomnienie kierowcom, że opony marek Goodyear, Dunlop, Fulda oraz Dębica spełniają najwyższe wymagania w zakresie bezpieczeństwa, osiągów i właściwości jezdnych. Grupa Goodyear oferuje pełną gamę opon letnich, które dzięki nowoczesnym technologiom dostosowane są do wszystkich rodzajów samochodów i sprawdzają się w każdych warunkach drogowych” – powiedziała Dominika Kraśko, Dyrektor Marketingu Grupy Goodyear w Polsce.

Kampania została przygotowana przez agencje reklamowe S4 oraz Saatchi&Saatchi, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Universal McCann.

Reklama telewizyjna Goodyear jest elementem kampanii wizerunkowej tej marki. Film będzie emitowany przez największe kanały telewizyjne, takie jak TVP, TVN, TVN7, TVN24 oraz TV4. Kampania radiowa zakłada emisję spotów w Radiu ZET, PiN, Polskim Radiu PR 3 oraz TOK FM.

Telewizyjna oraz radiowa kampania marki Goodyear zostanie wsparta kampanią prasową promującą dwie tegoroczne nowości: oponę Goodyear Eagle F1 Asymmetric oraz Goodyear DuraGrip. Reklamę prasową będzie można zobaczyć w tygodnikach i miesięcznikach, takich jak „Przekrój”, „National Geographic” oraz pismach hobbystycznych. Hasłem reklamy jest: „W 1971 roku opona Goodyear jako pierwsza bezpiecznie wylądowała na księżycu. W 2007 roku słowo bezpieczeństwo nabiera dla nas zupełnie nowego znaczenia”.

Marka Dunlop będzie sponsorem wybranych programów motoryzacyjnych w TVN Turbo. Z kolei kampania radiowa Dunlopa obejmie rozgłośnie ogólnopolskie i lokalne, m.in. RMF FM, RMF Maxxx, Radiostację, Planetę oraz Antyradio, a reklamy prasowe pojawią się w czasopismach life-style’owych. m.

Tej wiosny marka Fulda pojawi się na zewnętrznych nośnikach reklamy – na billboardach oraz autobusach w największych polskich miastach. Z kampanią reklamową Fuldy związana będzie promocja skierowana do tych kierowców, którzy kupią opony Fulda EcoControl. Do wygrania jest 1000 opon. Mechanizm promocji jest następujący: wystarczy tuż po zakupie opon marki Fulda wysłać SMS, wpisując w treści nazwę marki oraz rozmiar kupionych opon. Zwycięzcy konkursu otrzymają zwrot pieniędzy za zakupione opony. Promocja trwa od 15 marca do 15 maja 2007 roku.

       

Dębica także będzie obecna w mediach. Marka pojawi się w dzienniku „FAKT”, w konkursie prasowym organizowanym dla kierowców-czytelników oraz w krzyżówce. Krzyżówka z marką Dębica pojawi się również w „Super Expressie”.

       

Dołącz do dyskusji: Wiosenna kampania wizerunkowa Goodyear

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl