Winiary promują nowość w ofercie - zupy warzywne (wideo)
Należąca do koncernu Nestle marka Winiary rozpoczęła kampanię promującą nowość w jej ofercie - zupy warzywne. Za realizację działań odpowiadają agencje Publicis Poland i UM Thrive.
W najnowszej kampanii Winiary prezentują patent na przekonanie najmłodszych do jedzenia warzyw. Są nim trzy nowe, kolorowe zupy: zupa z czerwonych warzyw, zupa z zielonych warzyw i zupa z pomarańczowymi warzywami.
Celem kampanii jest zbudowanie świadomości na temat istnienia nowego produktu marki Winiary. Działania będą realizowane w internecie i telewizji pod hasłem „Takie warzywa to dzieci lubią”.
- Każda mama wie, jak trudno jest namówić dzieci do jedzenia warzyw, a przecież jest to m.in. ważne źródło błonnika. Dlatego Winiary podpowiadają prosty pomysł działający na dziecięcą wyobraźnię – kolorowe zupy, z których każda zawiera aż siedem różnych warzyw. Wystarczy dodać odrobinę śmietanki i pyszne danie z warzywami gotowe - powiedziała Marta Krakowska-Sochacz account director z agencji Publicis Poland.
Na potrzeby kampanii agencja Publicis Poland przygotowała piętnastosekundowy spot i zestaw materiałów graficznych. Kreacje będą wykorzystane w zintegrowanej kampanii internetowej i w telewizji. Spot będzie emitowany w kanałach należących do stacji TVN, Polsatu i TVP.
Za jego produkcję odpowiada studio Papaya, a za postprodukcję Chimney. Planowanie mediów powierzono domowi mediowemu UM Thrive.
Dołącz do dyskusji: Winiary promują nowość w ofercie - zupy warzywne (wideo)