Ruszyła kampania sosów pieczeniowych Winiary
Pod hasłem „Sos Pieczeniowy Winiary. Nabieraj ze smakiem” ruszyła kampania promująca sosy pieczeniowe Winiary (Nestle). Działania będą realizowane w telewizji, serwisie YouTube oraz mediach społecznościowych. Ich autorem jest agencja Publicis Poland.
Kampania wprowadza nową platformę komunikacji. Jej celem jest prezentowanie sosów pieczeniowych Winiary – ciemnego oraz jasnego – jako niezastąpionego elementu współczesnych dań, który sprawia, że potrawy stają się jeszcze smaczniejsze, a my nabieramy na nie jeszcze większego apetytu.
- Naszym zadaniem było pokazanie w atrakcyjny, wyróżniający się sposób, że sosy pieczeniowe Winiary świetnie nadają się do urozmaicenia smaku codziennych, współczesnych dań. Można po nie sięgać niezależnie od okazji. Sprawdzą się w tradycyjnych posiłkach, ale też przy nieformalnych okazjach. Od strony kreatywnej bawiliśmy się wieloznacznością słowa ‘nabieranie’. Dzięki sosom pieczeniowym Winiary dania nabierają charakteru, a my nabieramy na nie apetytu. Dodatkowo w przygotowanych kreacjach wykorzystujemy gest nabierania smacznego sosu i wycierania go z talerza na różne sposoby – powiedziała Marta Krakowska Sochacz, integrated communication director w Publicis.
Na potrzeby kampanii agencja Publicis Poland przygotowała spoty telewizyjne w dwóch wersjach: trzydziesto- i piętnastosekundowej. W przypadku serwisu YouTube emitowany będzie spot sześciosekundowy. Krótkie formaty video pojawią się także w wybranych mediach społecznościowych. Produkcją spotów zajęło się studio GRAFFITI, a postprodukcją ORKA. Reżyserię powierzono Jerzemu Dytkiewiczowi. Za planowanie mediów odpowiada dom mediowy Mindshare (GroupM/WPP).
Dołącz do dyskusji: Ruszyła kampania sosów pieczeniowych Winiary