Więcej widzów ogląda program Tomasza Lisa w TVP2. 21 mln zł z reklam
Program Tomasza Lisa w 2014 roku oglądało średnio 2,08 mln osób. W porównaniu do poprzedniego roku audycja zyskała 60 tys. widzów. TVP2 w czasie jej nadawania była liderem rynku. Wpływy z reklam wyniosły zaś 21,3 mln zł.
Talk-show „Tomasz Lis na żywo” oglądać można na antenie TVP2 w poniedziałki około godz. 21.45. Średnia widownia talk-show w 2014 roku (w okresie od 13 stycznia do 22 grudnia) wyniosła 2,08 mln osób. Przełożyło się to na 16,52 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 10,33 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla portalu Wirtualnemedia.pl.
Największą widownię w tym roku miało wydanie z 27 stycznia br., które oglądało 3,06 mln widzów. W tym odcinku pokazane zostały przypadki szpitalnych tragedii, których najprawdopodobniej udałoby się uniknąć, gdyby lekarze dobrze wypełniali swoje obowiązki. W programie również była mowa o niedoszłym samobójcy i osobie, która go uratowała, a także o atakach na Jerzego Owsiaka.
Data |
Wszyscy 4+ |
|
AMR |
SHR % |
|
27-01-2014 |
3 058 606 |
22,70% |
20-01-2014 |
2 926 596 |
20,59% |
06-10-2014 |
2 666 472 |
22,31% |
W porównaniu do poprzedniego roku (okresu od 7 stycznia do 23 grudnia 2013 roku) widownia audycji wzrosła o 60 tys. widzów, ale spadły jej udziały w rynku telewizyjnym. W 2013 roku program Tomasza Lisa oglądało średnio 2,02 mln widzów, co przełożyło się odpowiednio na 16,92 proc. oraz 11,04 proc. udziału.
Jeszcze więcej widzów talk-show TVP2 śledziło w poprzednich latach - w 2012 roku (w okresie od 2 stycznia do 17 grudnia) było to 2,58 mln widzów przy udziale wynoszącym odpowiednio 21,02 proc. oraz 13,91 proc., a w 2011 roku (od 3 stycznia do 19 grudnia) - 2,72 mln widzów, a udział produkcji wynosił odpowiednio 22,03 proc. oraz 14,61 proc.
Okres |
Wszyscy 4+ |
16-49 |
|
AMR |
SHR % |
SHR % |
|
03.01.2011 - 19.12.2011 |
2 715 103 |
22,03% |
14,61% |
02.01.2012 - 17.12.2012 |
2 578 935 |
21,02% |
13,91% |
07.01.2013 - 23.12.2013 |
2 024 673 |
16,92% |
11,04% |
13.01.2014 - 22.12.2014 |
2 083 557 |
16,52% |
10,33% |
TVP2 w paśmie emisji audycji Tomasza Lisa była w tym roku liderem rynku telewizyjnego. W tym czasie drugie miejsce zajął Polsat z wynikiem na poziomie 14,55 proc., nadający wówczas filmy fabularne. Trzeci był TVN (12,42 proc.; „Lekarze”, „Życie bez wstydu”, „Perfekcyjna pani domu”, „Sama słodycz”, „Surowi rodzice”, „Sekrety chirurgii”, „Top model” oraz „Kto poślubi mojego syna?”), a najsłabiej z tzw. „wielkiej czwórki” radziła sobie TVP1 (tylko 4,51 proc.; gł. seriale „Homeland” i „Downton Abbey”, filmy oraz dokumenty).
Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej Dwójka była dopiero trzecia. Wyprzedziły ją stacje komercyjne: Polsat oraz TVN.
Stacja |
Wszyscy 4+ |
16-49 |
|
AMR |
SHR % |
SHR % |
|
TVP2 - Tomasz Lis na żywo |
2 083 557 |
16,52% |
10,33% |
Polsat |
1 835 450 |
14,55% |
19,65% |
TVN |
1 566 353 |
12,42% |
15,13% |
TVP1 |
569 361 |
4,51% |
3,29% |
Wpływy reklamowe wokół programu Tomasza Lisa w analizowanym okresie wyniosły 21,3 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).
Dołącz do dyskusji: Więcej widzów ogląda program Tomasza Lisa w TVP2. 21 mln zł z reklam