„What’s Fresh Now” w internetowo-outdoorowej kampanii Tic Tac
Ruszyła outdoorowa odsłona kampanii reklamującej pastylki Tic Tac (produkowane przez Ferrero), której najważniejszym elementem jest serwis Whatsfreshnow.pl. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Isobar Poland i Vizeum.
Na Whatsfreshnow.pl zamieszczane są bieżące informacje dotyczące m.in. sportu, technologii i stylu życia. Każda z nich komentowana przez animowane pastylki Tic Tac, brand heroes tej marki.
Serwis jest oparty na technologii responsive web design, a ponadto jest dostępny w formie darmowych aplikacji na systemy mobilne iOS, Android i Windows Phone. Za tworzenie treści na stronę odpowiada redakcja MSN.com.
Treści pochodzące z Whatsfreshnow.pl od kwietnia są wykorzystywane w reklamach displayowych wyświetlanych m.in. na największych portalach i w sieci Google. Obecnie kampania startuje na cyfrowych nośnikach outdoorowych, a 16 czerwca zacznie się w telewizji.
Koncepcję i kreację kampanii przygotowała agencja Isobar Poland, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Vizeum. Firmy odpowiadają za realizację akcji na trzech rynkach: polskim, niemieckim i szwajcarskim.
Dołącz do dyskusji: „What’s Fresh Now” w internetowo-outdoorowej kampanii Tic Tac